برلیانس اچ 200

سری اول برلیانس اچ 200 تولید پارس خودرو به مشتریان تحویل داده شد

مدتی پیش، خط تولید و مونتاژ خودروهای برلیانس اچ 200 سایپا به پارس خودرو آمد و اکنون نیز این شرکت در مراسمی، اولین سری خودروهای H200 تولیدی خود را به مشتریان تحویل داد.

خودروی چینی برلیانس اچ 200 یعنی مدل‌های H220 و H230 تا مدتی پیش در شرکت سایپا تولید می‌شد اما از چند ماه پیش، خط تولید و مونتاژ آن به طور کامل به پارس خودرو منتقل شد. به این ترتیب، از این پس دیگر فرایند تولید و عرضه تمام برلیانس‌های موجود در بازار ایران در پارس خودرو انجام خواهد شد و این شرکت، این خودروهای چینی را به بازار عرضه می‌کند. در روز یکشنبه، شرکت خودروسازی پارس خودرو طی مراسمی، سری اول برلیانس اچ 200 تولید شده را به مشتریان خود تحویل داد.

برلیانس اچ 200

بهبود کیفیت برلیانس اچ 200 پارس خودرو

به گفته مدیران ارشد پارس خودرو، مونتاژ و تولید سری برلیانس اچ 200 در این شرکت موجب افزایش کیفیت این خودرو شده و به زودی نیز شاهد آن خواهیم بود که خودروهای برلیانس H220 و H230 در گزارش ارزیابی کیفی خودرو به عنوان یکی از باکیفیت ترین گزینه‌های موجود در بازار شناخته می‌شوند.

در مراسمی که در روز یکشنبه برگزار شد، خانواده‌هایی از سراسر کشور به پارس خودرو آمدند و خودروهای برلیانس اچ 230 دنده‌ای و اتومات خود را به صورت پلاک شده تحویل گرفتند. همچنین در این مراسم، امکان بازدید از خط تولید برلیانس در پارس خودرو فراهم شده بود. معاون مهندسی پارس خودرو نیز در حاشیه این مراسم از همکاری شرکت چینی برلیانس با شرکت‌های بزرگ دنیا از جمله تویوتا، پورشه، لوتوس و بی ام و در زمینه طراحی و تولید محصولات خبر داد. به گفته علیرضا رضایی، هم‌اکنون محصولات برلیانس علاوه بر تولید در ایران، در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، برزیل، پرو، الجزایر، شیلی، استرالیا، سنگاپور و فیلیپین نیز به فروش می‌رسد. وی همچنین اضافه کرد که طراحی خودروی برلیانس H200 توسط شرکت ایتالیایی پینین فارینا صورت گرفته است.

برلیانس اچ 200

خودروی سری برلیانس اچ 200 به پیشرانه 1.5 لیتری با قدرت 103 اسب بخار مجهز شده و در نسخه اتوماتیک با گیربکس AMT و در نسخه دنده دستی با گیربکس 5 سرعته عرضه می‌شود. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به دو کیسه هوا، فرمان برقی، ترمز ضد قفل ABS و EBD و شیشه و آینه‌های برقی اشاره کرد. همچنین نسخه اتومات H200 به سانروف، رینگ آلیاژی و چراغ مه‌شکن جلو مجهز شده است. گفتنی‌ست که سری H200 به عنوان ارزان ترین خودروی دنده اتوماتیک بازار ایران شناخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*