دوربین OnePlus 5

نمونه تصویر سیاه و سفید دوربین OnePlus 5 منتشر شد

اخیرا یک نمونه تصویر دوربین OnePlus 5 به صورت سیاه و سفید توسط بنیان‌گذار و مدیر عامل این شرکت منتشر شده است. با مشاهده این تصویر می‌توان از هم‌اکنون کمی درباره قدرت دوربین وان پلاس 5 قضاوت کرد.

دلیل هیجان‌انگیز بودن اخبار منتشر شده درباره محصول آتی شرکت وان پلاس این است که برخلاف دیگر گوشی‌سازان، خود مدیران شرکت نیز به شایعات و اطلاعات افشا شده دامن می‌زنند و هر از گاهی تصویر، خبر و یا رندری را از پرچمدار جدیدشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌‎کنند. آقای Pete Lau به عنوان بنیان‌گذار وان پلاس، اخیرا تصویر سیاه و سفیدی را در حساب کاربری خود منتشر کرده و آن را به دوربین OnePlus 5 نسبت داده است.

دوربین OnePlus 5

مشاهده یک تصویر سیاه و سفید با رزولوشن بالا ما را به یاد ساختار دوربین‌های دوگانه پرچمداران اخیر هواوی می‌اندازد که همگی تحت نظر شرکت لایکا توسعه پیدا کرده‌اند. البته بعید نیست این تصویر در حالت عکاسی سیاه و سفید ثبت شده باشد، پس نباید انتظار یک دوربین دوگانه متشکل از سنسور عادی و سنسور دارای رزولوشن بالای سیاه و سفید را داشته باشیم.

متاسفانه از آنجایی که این نمونه عکس دوربین وان پلاس 5 در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، تمامی اطلاعات مهم آن شامل نام دوربین ثبت‌کننده و دیگر جزییات از بین رفته‌اند.

دومین نمونه عکس دوربین OnePlus 5

البته مدیر عامل وان پلاس مدتی قبل یک تصویر رنگی را نیز در حساب کاربری خود منتشر کرد که توانایی باورنکردنی دوربین OnePlus 5 برای عکاسی در شرایط نوری نامناسب را نمایش می‌دهد.

دوربین OnePlus 5

از آنجایی که تا زمان معرفی وان پلاس 5 چیزی باقی نمانده، به زودی صحت تمامی شایعات منتشر شده درباره آن مشخص خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*