میزان فروش شیائومی در 3 ماهه دوم سال 2017

افزایش چشمگیر فروش شیائومی در سه ماهه دوم سال 2017

فروش شیائومی در 3 ماهه دوم سال 2017 به میزان فوق‌العاده زیادی افزایش پیدا کرده است که نشان می‌دهد بازار این گوشی‌ساز محبوب چینی در چین و دیگر کشورهای جهان در حال بهبود با نرخی بالاتر از حد تصور است.

بر اساس گزارش یک تحلیلگر صنعتی، شیائومی در ربع دوم سال جاری چیزی حدود 20 میلیون گوشی موبایل به فروش رسانده است که با توجه به میزان فروش آن در 3 ماهه نخست همین سال فوق‌العاده محسوب می‌شود.

افزایش فروش پنجاه درصدی شیائومی در 3 ماهه دوم سال 2017

فروش این گوشی‌ساز چینی در ربع اول سال جاری تنها 13 میلیون دستگاه بوده و اکنون می‌بینیم تنها طی سه ماه به میزان حدود پنجاه درصد افزایش پیدا کرده است. گفته می‌شود دلیل این رشد فروش، گسترده شدن بازار گوشی موبایل شیائومی به کشورهایی همچون مکزیک و همچنین محبوب شدن ناگهانی محصولات آن در بازار پرجمعیتی مانند هند است.

میزان فروش شیائومی در 3 ماهه دوم سال 2017

این شرکت در حال حاضر سرگرم فروش شیائومی می 6 است، پرچمداری مجهز به اسنپدراگون 835 و دیگر ویژگی‌های قابل توجه که قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سخت افزار ارائه شده دارد. عرضه نسخه جدید فبلت محبوب این شرکت یعنی شیائومی می مکس 2 نیز در افزایش فروشی آن بی‌تاثیر نبوده است.

بر اساس گفته‌های این تحلیلگر، فروش شیائومی باز هم با شیبی زیاد افزایش پیدا خواهد کرد، چرا که این شرکت تصمیم دارد تا رسیدن به انتهای سال جاری چند محصول باارزش دیگر را نیز روانه بازار کند. به عنوان نمونه‌ای از این محصولات که کاربران سراسر جهان انتظار آن‌ها را می‌کشند باید به نسخه‌های جدید برترین پرچمداران این شرکت در سال 2016 اشاره کنیم. بر اساس شایعات پیش‌بینی می‌شود شیائومی می نوت 3 و می میکس 2 تا چند ماه آینده رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*