بنچمارک هواوی آنر 9

نتایج بنچمارک هواوی آنر 9 منتشر شد؛ قدرت‌نمایی دوباره چینی‌ها

شب گذشته، نتایج بنچمارک هواوی آنر 9 (Huawei Honor 9) از طریق “Geekbench” منتشر شد تا باز هم شاهد به چالش کشیدن پرچمداران شرکت‌های مطرح در حوزه تولید تلفن های هوشمند توسط چینی‌ها باشیم.

گوشی هواوی آنر 9 همانند پی 10 و پی 10 پلاس به تراشه قدرتمند کایرین 960 تجهیز شده و توانایی بسیار بالایی در پردازش اطلاعات دارد. تست‌های پیش رو نیز قدرت پردازنده را می‌سنجند.

تراشه کایرین 960 به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای متشکل از چهار هسته پردازشگر Cortex-A73 با کلاک 2.4 گیگاهرنز و چهار هسته پردازشگر Cortex-A53 با کلاک 1.8 گیگاهرنز تجهیز شده و شرکت “TSMC” نیز مسئولیت تولید آن با فناوری ساخت 16 نانومتری را داشته است. به علاوه، این گوشی به 6 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده که در قیاس با دیگر اسمارت فون های حاضر در این بنچمارک‌ها، میزان بیشتری‌ست.

نتایج بنچمارک هواوی آنر 9

فراموش نکنید که دستگاه پیش رو در بازار کشور چین 360 یورو (403 دلار) قیمت داشته و به دنبال مسائلی همچون مالیات، قیمت آن در بازار جهانی به مراتب بالاتر خواهد بود. با این حال اگر بخواهیم گوشی جدید هواوی را از نظر نسبت عملکرد به قیمت آن با دیگر محصولات بازار مقایسه کنیم، بدون شک آینده درخشانی در انتظار هواوی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی خوبه. امیدوارم زود بیاد دیگه نکشه ما رو مثل بقیه آنرها