قیمت هواوی آنر 9 در ایران

قیمت هواوی آنر 9 در ایران چقدر خواهد بود ؟

شرکت هواوی به تازگی از گوشی هواوی آنر 9 (Huawei Honor 9) رونمایی کرده است اما این سوال برای کاربران ایرانی وجود دارد که قیمت هواوی آنر 9 در ایران چقدر خواهد بود ؟ در ادامه ضمن آشنایی با این گوشی به بررسی قیمت تخمینی این موبایل در بازار ایران می‌پردازیم.

شرکت چینی هواوی از تلفن هوشمندی جدید با برند زیر مجموعه محبوب خود یعنی آنر با نام هواوی آنر 9 رونمایی کرده است. هواوی آنر 9 یک موبایل  هوشمند پرچمدار، قدرتمند و بروز است که در قسمت طراحی نسبت به هواوی آنر 8 تغییرات بسیار زیادی داشته است. همچنین در بخش سخت افزاری و نرم افزاری نیز Honor 9  نسبت به نسخه قبلی کاملا ارتقا یافته است.

اسمارت فون هواوی آنر 9 در قسمت سخت افزاری و نرم افزاری به پردازنده هشت هسته‌ای کرین 960 با فرکانس 2.4 و 1.8 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.15 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی با تراکم پیکسلی 428 پیکسلی در هر اینچ، 4 و 6 گیگابایت حافظه رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه با لنزهای 20 و 12 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 همراه با فلش LED دوگانه، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت، باتری  3200 میلی آمپر ساعتی  و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.1 مجهز شده است.

قیمت هواوی آنر 9 در ایران

قیمت هواوی آنر 9 در ایران

هوآوی به صورت رسمی در مراسم معرفی گوشی هواوی آنر 9 اعلام کرده است که این تلفن هوشمند قرار است از روز شانزدهم ژوئن مصادف با بیست و ششم خرداد ماه از طریق فروشگاه‌های Vmall ،JD و شش خرده فروشی بزرگ در کشور چین در دو نسخه 64 و 128 گیگابایت با قیمت به ترتیب 400 و 440 دلار عرضه شود.

طبق عادت هواوی و  ورود پرچمداران جدید این برند به بازار ایران در طی چندین ماه اخیر، باید گفت که موبایل هواوی آنر9 به عنوان گوشی پرچمدار برند آنر قطعا با اختلاف زمانی کمتری از عرضه جهانی تا ورود به بازار ایران نسبت به هواوی آنر 8 که در حدود چهار ماه به طول انجامید، وارد بازار ایران خواهد شد. همچنین باید گفت که انتظار می‌رود طبق سیاست‌های هواوی تا به امروز، نسخه 4 گیگابایت حافظه رم این دستگاه به صورت رسمی وارد بازار ایران شود.

انتظار می‌رود گوشی آنر 9 در نسخه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در سه رنگ خاکستری، طلایی کهربایی و آبی یاقوتی با قیمتی در حدود 1 میلیون و 550 هزار تومان الی 1 میلیون و 600 هزارتومان از اواسط مرداد ماه سال جاری به صورت رسمی همراه با گارانتی وارد بازار ایران شود. همچنین به زودی باید منتظر عرضه غیر رسمی و بدون گارانتی هواوی آنر 9 به بازار ایران از طریق بازار سیاه باشیم.

در پایان باید بگوییم که گوشی هواوی آنر 9 یک پرچمدار بسیار قدرتمند و مناسب برای خرید در میان گوشی‌های بالارده‌ی این رنج قیمتی خواهد بود که به سبب خوش نام بودن برند آنر در ایران و در منطقه اروپا باید شاهد فروش بیشتر آن باشیم.

نظر شما در رابطه با قیمت هواوی آنر 9 در ایران چیست؟ آیا این گوشی با قیمت ذکر شده، ارزش خرید خواهد داشت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اخرای مهر گمونم بیاد

  2. شهریور هم داره تموم میشه و هنوز این گوشی وارد بازار نشده…..?