گوشی سونی اکسپریا L1 ارزان شد

گوشی سونی اکسپریا L1 ارزان شد؛ کاهش قیمت ارزان قیمت‌ترین موبایل هوشمند سونی در ایران

گوشی سونی اکسپریا L1 ، ارزان‌ قیمت‌ترین موبایل هوشمند سونی در بازار موبایل ایران دچار کاهش قیمت شده است. در ادامه ضمن آشنایی بیشتر با این گوشی قیمت عرضه جدید آن در بازار ایران نیز آورده شده است.

شرکت سونی در کنار تولید موبایل‌های پرچمدار و قدرتمند که در میان کاربران حرفه‌ای بسیار محبوب و معروف است، برای کاربران آماتور و نچندان حرفه‌ای نیز تلفن‌های هوشمندی میان‌رده و با قیمت مناسب را تولید می‌کند تا بتواند با این دسته از محصولات سهمی از بازار پر رونق و بزرگ موبایل‌های هوشمند میان‌رده را به خود اختصاص دهد. این شرکت به تازگی از موبایل هوشمند میان‌رده و جدید با نام سونی اکسپریا L1 به عنوان یک محصول اقتصادی رونمایی کرده که این تلفن هوشمند چند هفته‌ای است به صورت رسمی وارد بازار ایران شده است.

از جمله مشخصات سخت افزاری اسمارت فون سونی اکسپریا L1 باید به پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737T با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، صفحه نمایش 5.5اینچی با وضوح تصویر اچ دی با تراکم پیکسلی 267 پیکسل در هر اینچ، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم 2.2 همراه با فلش LED، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، باتری 2620 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره داشت.

قیمت سونی اکسپریا L1 در ایران

گوشی سونی اکسپریا L1 ارزان شد

گوشی سونی اکسپریا L1 به عنوان یک میان‎رده و محصولی اقتصادی با قیمت اولیه 800 الی 850 هزار تومان به صورت رسمی و همراه با گارانتی در دو رنگ سفید و مشکی وارد بازار ایران شد اما حالا طبق سیاست‌های جدید سونی در ایران، این گوشی دچار کاهش قیمت بزرگی شده است و با قیمت 730 الی 750 هزار تومان به صورت آنلاین و در فروشگاه‌های فیزیکی در حال فروش است که به همین دلیل باید گفت که ارزان قیمت‌ترین گوشی حال و حاضر شرکت سونی در بازار موبایل ایران حالا دوباره ارزان شده است.

موبایل سونی اکسپریا L1 با توجه به قیمت 730 هزار تومانی در ایران و قیمت 260 دلاری در خارج از ایران دارای قیمت مناسبی است اما با توجه به سخت افزار و نرم افزار این گوشی باید گفت که اکسپریا L1 یکی از بهترین میان‌‎رده‌های بازار نیست و تلفن‌های هوشمند دیگری با ارزش خرید بیشتر همچون شیائومی ردمی نوت 4، هوآوی آنر 6 ایکس و ال جی K10 مدل 2017 در مقابل گوشی میان‌رده و جدید سونی قرار دارند که می توانند گزینه‌های بهتری برای خرید باشند.

نظر شما در رابطه با گوشی میان‌رده سونی اکسپریا L1 چیست؟ آیا این گوشی با قیمت ذکر شده، ارزش خرید دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام. من این گوشی رو خریدم، خیلی ازش راضیم.تا حالا چندین بار هم از فاصله ی زیاد افتاده زمین ولی چیزیش نشده، از نظر فیزیک و محکم بودنش خیلی عالیه، سرعتشم خوبه و اصلا هنگ نمیکنه

  2. چه خبره خداییش کسی بیاد این همه پول به این گوشی بده به عقلش شک میکنم ?تو این بازه قیمتی کلی گوشی خوب چینی هست که میشه خریدش

    • خودت داری میگی چینی، گوشی چینی که با کوچک ترین ضربه و فشار بدنش از 7 جا ترک بر می داره، دارای سر هم بندی های آش و لاش و همچنین سرعت پایین این دستگاه ها