هواوی آنر 9

هواوی آنر 9 رونمایی شد ؛ دوربین دوگانه به همراه قدرتمندترین چیپست هواوی

هواوی آنر 9 به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه ویژگی ها ، قابلیت ها و مشخصات فنی Huawei Honor 9 را بررسی می‌کنیم. هواوی آنر 9 به قدرتمندترین چیپست این شرکت مجهز شده است.

یک بار دیگر شایعات درست از آب در آمدند و اکنون می‌بینیم مشخصات فنی هواوی آنر 9 با همان چیزهایی که پیشتر در بیشتر شایعات شنیده و یا در رندرها دیده‌ بودیم یکسان هستند. این محصول به یک صفحه نمایش 5.15 اینچی فول اچ‌دی مجهز شده و از فضای رنگی DCI-P3 بهره می‌برد، ویژگی که پیش از این در گلکسی اس 8 و آیفون 7 دیده بودیم.

هواوی آنر 9

سیستم عامل آنر 9 به صورت پیش‌فرض اندروید 7.0 نوقا است که به وسیله رابط کاربری اختصاصی EMUI 5.1 سفارشی‌سازی شده است. این دستگاه از قدرتمندترین چیپست ساخت دست خود هواوی یعنی کیرین 960 قدرت می‌گیرد. اکنون هر سه پرچمدار هواوی یعنی میت 9، پی 10 و آنر 9 به چیپست کیرین 960 مجهز شده‌اند. در کنار آن شاهد استفاده از 6 گیگابایت حافطه رم هستیم که بسیار عالی به نظر می‌رسد. این محصول با وجود عرضه شدن در دو نسخه دارای ظرفیت داخلی 64 و 128 گیگابایت، از اسلات سیم کارت هیبریدی پشتیبانی می‌کند و می‌توان در شیار دومین سیم کارت یک کارت حافظه جانبی قرار داد.

هواوی آنر 9 و استفاده مجدد از یک دوربین دوگانه

همانند محصولات پیشین برند آنر و همچنین دو پرچمدار دیگر کنونی شرکت، هواوی آنر 9 نیز به یک دوربین دوگانه مجهز شده است. سنسورهای دوربین آن به ترتیب 12 و 20 مگاپیکسلی بوده و در مجموع از بزرگ‌نمایی اپتیکال تا 2 برابر پشتیبانی می‌کنند. وجود حالت‌های بوکه و امکان عکاسی پرتره از دیگر قابلیت های دوربین آنر 9 هستند.

در کنار رونمایی از این محصول شاهد عرضه تکنولوژی پرداخت موبایلی هواوی با نام Huawei Pay هستیم که طبق معمول به وسیله فناوری NFC کار می‌کند. دیگر امکانات مهم آن در بخش اتصالات بدون سیم، پشتیبانی از Wi-Fi ac و 4G VoLTE هستند که با استفاده از آن می‌توان در بستر شبکه موبایل 4G به برقراری مکالمه صوتی پرداخت. برخلاف برخی از شایعات پیشین و همچنین روند کنونی طراحی گوشی های موبایل، درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متر از آنر 9 حذف نشده است.

پنل پشتی دستگاه از شیشه و فریم آن فلز ساخته شده است که در دست نگه داشتن آن را لذت‌بخش می‌کند. در حال حاضر سه گزینه رنگ خاکستری، آبی و طلایی کهربایی برای آن اعلام شده است. ظرفیت باتری آنر 9 برابر 3 هزار و دویست میلی‌آمپر ساعت است که با توجه به اندازه و رزولوشن نمایشگر آن کافی به نظر می‌رسد.

زمان عرضه و قیمت هواوی آنر 9 از هم‌کنون مشخص شده است. از روز شانزدهم ژوئن (بیست و ششم خرداد)، فروشگاه‌های Vmall ،JD و شش خرده‌فروشی بزرگ دیگر در چین عرضه این محصول را آغاز خواهند کرد. نسخه 64 گیگابایتی آن دارای قیمت 400 دلار و نسخه 128 گیگابایتی آن دارای قیمت 440 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به نظرتون عملکرد حالت پرتره شیائومی mi6 بهتره یا هواوی honor 9؟ چون من این قابلیت خیلی واسم مهمه 🙂
    هواوی p10م که حالت پرتره داره ولی توی مقایسش با آیفون 7 پلاس نشون داد که اصلا عملکرد خوبی نداره