انتشار ویدیویی از نحوه طراحی گلکسی سی 10 ، نخستین گوشی دارای دوربین دوگانه سامسونگ

اکنون می‌توان سبک طراحی گلکسی سی 10 به عنوان اولین گوشی موبایل دارای دوربین دوگانه سامسونگ را در قالب یک ویدیوی مشاهده کرد.

اگرچه تعداد قابل توجهی از گوشی‌سازان مطرح و یا حتی ناشناخته طی سال‌های اخیر یک یا چند گوشی موبایل دارای دوربین دوگانه عرضه کرده‌اند، اما سامسونگ به عنوان بزرگترین فروشنده گوشی موبایل در سراسر جهان هنوز چنین محصولی را معرفی نکرده است. تا پیش از این انتظار می‌رفت گلکسی نوت 8 نخستین گوشی موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه باشد، اما به نظر می‌رسد پیش از این محصول، دستگاهی دیگر به این ویژگی مجهز خواهد شد.

تاکنون شایعات زیادی درباره گلکسی سی 10 شنیده شده‌اند که وجه اشتراک تمامی آن‌ها مجهز شدن دستگاه به یک دوربین دوگانه است. در تمامی رندرهای منتشر شده درباره آن شاهد چنین دوربین در پنل پشتی دستگاه هستیم. حال یکی از طرفداران محصولات سامسونگ دست به کار شده و با جمع‌آوری تمامی رندرها و در نظر گرفتن شایعات منتشر شده درباره این محصول، ویدیویی از نحوه طراحی گلکسی سی 10 منتشر کرده است.

طراحی گلکسی سی 10

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی Asia Business Daily، مشخصات فنی گلکسی سی 10 به عنوان یک میان‌رده قابل توجه خواهند بود. این محصول دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و به 6 گیگابایت حافظه رم و 64 و یا 128 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز خواهد شد.

مغز متفکر سامسونگ گلکسی C10 چیپست اسنپدراگون 660 بوده و نیرورسانی به دستگاه بر گردن یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود این مدل به صورت پیش‌فرض با اندروید 7.0 نوقا و آخرین نسخه رابط کاربری تاچ‌ویز عرضه شود.

دیگر جزییات مربوط به طراحی گلکسی سی 10

بر اساس شایعات، گلکسی سی 10 نخستین محصول میان‌رده سامسونگ خواهد بود که به دکمه فیزیکی اختصاصی دستیار هوشمند بیکسبی مجهز می‌شود. با توجه به مشکلاتی که کاربران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس با آن مواجه شده‌ و به خاطر آن‌ها کمتر توانسته‌اند از این دستیار بهره ببرند، وجود و یا عدم وجود این قابلیت تفاوت زیادی نخواهد داشت. هنوز درباره زمان معرفی و یا عرضه آن در کشورهای دیگر خبری در دسترس نیست. پیش‌بینی می‌شود قیمت نسخه دارای ظرفیت داخلی 64 گیگابایت حدود 515 دلار باشد.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*