تبلت تاشو لنوو

تبلت تاشو مایکروسافت چیزی شبیه به این خواهد بود + ویدیو

مدتهاست که داشتن یک تبلت یا گوشی تاشو آرزوی هرکسی شده است. حال پتنتهایی از تبلت تاشو مایکروسافت منتشر شده که در صورت تولید، به این شکل خواهد بود. در کنار آن ویدیویی نیز مربوط به سال 2009 منتشر شده که این محصول را بار دیگر نشان میدهد.

تبلت تاشو مایکروسافت از 3 پیکربندی مختلف برخوردار است

جدیدا تصاویری مربوط به پتنت‌های تبلت تاشو مایکروسافت (که پیشتر آن‌ها را دیده بودیم) به بیرون درز پیدا کرده است که نشان می‌دهد اندازه و ابعاد آن، بیش از یک تبلت، شبیه به یک گوشی هوشمند غول پیکر خواهد بود. همانطور که در تصاویر شماتیک نیز قابل مشاهده است، مجموعه‌ای از لولاها به تبلت اجازه می‌دهند تا در قالب 3 پیکربندی متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. یک پیکربندی 0 درجه‌ای در حالتی که تبلت بسته است. یک پیکربندی 180 درجه‌ای در حالتی که دیوایس به صورت تخت باز است و یک پیکربندی 360 درجه‌ای که می‌تواند تبلت را به صورت کامل باز کند.

تبلت تاشو مایکروسافت

زمانی که از پیکربندی 180 درجه‌ای استفاده می‌شود، نمایشگرهای داخلی یک رابط کاربری واحد را به نمایش می‌گذارند. در سایر پیکربندی‌ها هر نمایشگر به صورت مجزا از رابط کاربری خود برخوردار خواهد بود. زمانی که تبلت تاشو مایکروسافت در پیکربندی 180 درجه‌ای باز شود، استفاده از آهن ربا اجازه می‌دهد تا نمایشر بدون مرز شود.

گمان می‌رود این دستگاه از ویندوز 10 برخوردار خواهد بود؛ اگر چه ممکن است هیچگاه این محصول به مرحله تجاری سازی نرسد. جالب توجه است که مایکروسافت یک تبلت تاشو مشابه را سال 2009 در قالب یک کلیپ ویدیویی به نمایش دراورده بود که مربوط به آینده محصولات این شرکت بود. این نشان می‌دهد که برنامه‌ی ردموندی‌ها مربوط به چندین سال پیش بوده است و حالا این پتنت‌های جدید نشان می‌دهد که آن‌ها ظاهرا عزم خود را برای تولید چنین محصولی جزم کرده‌اند. در زیر می‌توانید ویدیوی مذکور را مشاهده کنید.

چشم اندازی از محصولات مایکروسافت (2009)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. والا این که به درد ما ایرانیا نمیخوره حالا حالاها چون خیلی امکاناتش پیشرفتست
    انگار داشتیم فیلم تخیلی میدیدم