فروش رنو کپچر 2018 در ایران

زمان فروش رنو کپچر 2018 در ایران مشخص شد

سرانجام زمان فروش رنو کپچر 2018 در ایران مشخص شد. لازم به ذکر است که احتمالا ایران خودرو، Renault Captur 2018 را از نیمه دوم سال 96 به فروش برساند.

رنو کپچر از جمله اتومبیل هایی است که همان ماه‌های نخستین ورودش به بازار، با استقبال بسیار خوب مشتریان روبرو شد. این خودرو اوایل سال 2013 میلادی بود که وارد بازار اروپا شد و توانست در فاصله ای اندک، به پرفروشترین شاسی بلند کامپکت قاره سبز تبدیل شود. اما موفقیت‌های کپچر به همینجا خلاصه نمی‌شود.

این محبوبیت در سالیان بعدی نیز همچنان ادامه داشت. کپچر همچنین در سال 2015 موفق به کسب چهاردهمین و در سال گذشته نیز دهمین خودرو پرفروش قاره اروپا شد.

فروش حدودی کپچرسال 2013سال 2014سال 2015سال 2016
84.000165.000195.000215.000

فروش رنو کپچر 2018 در ایران از نیمه دوم سال

این فروش موفقیت آمیز در قاره اروپا نشان از بالا بودن کیفیت این مینی کراس اوور فرانسوی دارد. حال به نظر می‌رسد نسل جدید این خودرو، رنو کپچر 2018 وارد بازار کشورمان نیز خواهد شد و ما می‌توانیم تا چندی دیگر در خیابان‌های کلانشهر‌ها با آن ملاقات کنیم. خوشبختانه این امر، سال جاری انجام خواهد گرفت و احتمالا نیمه دوم سال 96 این خودرو به سبد محصولات رنو در ایران اضافه خواهد شد. مدل جدید کپچر که مدل 2018 نام گرفته است، دقیقا مشابه با همان چیزی است که سال 2016 میلادی وارد بازار کشور روسیه شد. خودرو کپچر تولیدی در روسیه دو دیفرانسیل بوده و از فاصله محوری بیشتری برخوردار است. بنابراین خوشبختانه این نسل جدید بزرگ‌تر و جادارتر از مدل قبلی خود خواه بود که در بازار ایران نیز به فروش می‌رسد.

فروش رنو کپچر 2018 در ایران

Renault Captur 2018

تغییرات نسل جدید کپچر

به جز این دو تغییر، سایر تغییرات مربوط به رنو کپچر 2018 کوچک  بوده و بعضا فهمیدن آن‌ها مستلزم دقت زیاد است. این تغییرات بیشتر آن را به سمت برادر بزرگ‌تر آن یعنی رنو کجار برده‌اند. به طور مثال باید به یک نوار کرومی در بالاپنجره اشاره کرد که نمایی مشابه کجار را به این خودرو ببخشیده است. طرح داخلی چراغ‌های پشتی به روز شده و  علاوه بر این، چراغ‌های جلو تمام LED نیز جزو گزینه‌های سفارشی خودرو است. یک سقف شیشه‌ای ثابت در بالای رنو کپچر 2018 جای گرفته است که می‌تواند علاقه‌مندان به خودرو پژو 2008 را به سمت خود بکشاند. همچنین سپرهای پشتی و جلویی نیز نسبت به نسل پیشین این خودرو با تغییراتی همراه بوده و گارد زیری آن‌ها نیز بازطراحی شده است. با کمی دقت، درون سپر جلویی نیز می‌توانید امضای جدید رنو را مشاهده کنید: یک نوار به شکل حرف C از چراغ‌های دی لایت نشانگر آن است که احتمالا نسل کپچر بیشتر شبیه به کولئوس 2017 خواهد بود.

در زیر کاپوت، پیشرانه‌ای یکسان نسبت به نسل پیشین قرار گرفته است. بنابراین تمامی حواس‌ها به ایران خودرو، به عنوان وارد کننده این محصول است تا ببینیم آیا با یک قیمت گذاری مطلوب می‌تواند این شاسی بلند کامپکت فرانسوی را نزد مشتریان ایرانی محبوب سازد و فروش رنو کپچر 2018 را همگام با قاره اروپا موفقیت آمیز به سرانجام برساند یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*