مدل 2017 مزدا CX-5

مدل 2017 مزدا CX-5 ؛ کراس اوور ژاپنی برای رقابت آمده است

در این مقاله به بررسی مدل 2017 مزدا CX-5 ، شاسی بلند جدید کمپانی مزدا خواهیم پرداخت. این خودرو همراه امکاناتی لوکس و عالی یک انتخاب عالی برای خانواده ها است.

سری گذشته خودرو شاسی بلند مزدا CX-5 با ورود به بازار توانست بازخورد بسیار خوبی را از مخاطبان بگیرد و حالا نوبت به آن رسیده تا نسل جدید این کراس اوور ژاپنی در برابر رقیبان خود عرضه اندام کند. بازار جهان آماده‌ی ورود مدل 2017 مزدا CX-5 است و مزدا نیز همراه با زبان طراحی کودو و تکنولوژی اسکای اکتیو از مشتریان این اتومبیل استقبال خواهد کرد.

مزدا برای طراحی این کراس اوور از اتومبیل محبوب مزدا 3 خود الهام گرفته است و یکی از خوش ابعادترین کراس اوورهای بازار را به تولید رسانده است. جلوپنجره مشبک و مدرن با قطعاتی از کروم، چراغ‌های باریک جلویی که بی شباهت با چشمان زیبای عقاب نیست، کابین جذاب و جدید و همچنین صندلی‌هایی که اینک راحتی بیشتری را نسبت به سایر محصولات مزدا به سرنشینان ارائه می‌کنند، همگی دلایل خوبیست که ما کمی بیشتر به بررسی این اتومبیل بپردازیم.

خودرو ساز ژاپنی تلاش زیادی را کرده است تا کراس اوور جدیدش در برابر رقبایی همچون هوندا CR-V، تویوتا RAW4 و فورد اسکیپ بتواند دوام بیاورد. از همین رو، از تمامی توان خود در بخش طراحی خودرو مدل 2017 مزدا CX-5 استفاده کرده است. البته خودروساز ژاپنی این را می‌داند که تنها یک بدنه زیبا نمی‌تواند مشتریان را به سمت خرید این کراس اوور بکشاند.

مدل 2017 مزدا CX-5

یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری بنزینی مجهز به تکنولوژی اسکای اکتیو که قادر به تولید 187 اسب بخار و 251 نیوتن‌متر است، قدرت لازم این خودرو را تولید می‌کند. هرچند این پیشرانه کمی CX-5 را نسبت به رقبای قدرت گرفته از موتورهای توربو شده عقب انداخته است، اما فاصله بین آن‌ها به قدری کم است که به راحتی بتوان بر روی آن چشم پوشی کرد.

با ورود به داخل کابین خودرو ما متحیر شدیم. چرا که انتظار این کیفیت بینظیر را از یک خودرو غیرلوکس نداشتیم. مزدا در طراحی همه چیز از بهترین کیفیت ممکن استفاده کرده است: دوخت های داخلی بسیار زیبا و جذاب هستند و سیستم اطلاعات / سرگرمی خودرو نیز کامل و عالی است. در کنار تمام موارد، کابینی بی سر و صدا که کمترین نفوذ صدای موتور را نیز به همراه دارد باید اضافه کنیم که می‌تواند سفری ایده آل را برای شما و خانواده‌تان به همراه داشته باشد.

مدل 2017 مزدا CX-5

سیستم فرمان مدل 2017 مزدا CX-5 به لطف کنترل G-Vectoring به مراتب بهتر از گذشته شده و زمان پاسخگویی آن ایده آل است. این سیستم کنترلی، سه پارامتر مهم را در نظر خود خواهد داشت که شامل سرعت اتومبیل، سرعت چرخش فرمان و همچنین موقعیت پدال گاز هستند.  تکنولوژی G-Vectoring گشتاور موتور را در پاسخ به ورودی های فرمان کاهش داده که در انتها می‌تواند دقت بیشتری را به فرمان خودرو ببخشد.

سیستم چهارچرخ محرک مدل 2017 مزدا CX-5 در واقع یک سیستم هوشمند به نام i-Active AWD است. این سیستم همیشه کار نمی‌کند. بیشتر مواقع نیرو به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود، ولیکن زمانی که لاستیک ها کشش خود را از دست بدهند، این سیستم به منظور رسیدن به چسبندگی ایده آل، گشتاور ورودی به چرخ‌های جلو را کاهش می‌دهد. بنابراین، با این سیستم هوشمند می‌توانید در انواع جاده‌های سفت و سخت طبیعی با خیالی آسوده به رانندگی بپردازید. همچنین پکیج امنیتی آپدیت شده‌ی i-Activesense کمپانی مزدا شامل ترمز اتوماتیک، هشداردهنده به راننده، کروز کنترل تطبیقی مبتنی بر رادار، هشدار خروج از خطوط خیابان، پایش نقاط کور، چراغ‌های جلوی اکتیو LED و دستیار هوشمند حفظ خودرو در بین خطوط نیز همگی ایمنی مسافران مدل 2017 مزدا CX-5 را تضمین می کند.

در انتها شما را به تماشای ویدیویی از بررسی این خودرو دعوت می‌کنیم که تماشای آن خالی از لطف نیست.

ویدیو بررسی مدل 2017 مزدا CX-5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی قشنگه، از لحاظ شکل یاده خودروهای لوکس اینفنیتی افتادم. از باز طرفای 40000 دلار باشه می ارزه