تصادف ریچارد هموند

ریچارد هموند ستاره برنامه گرند تور، حین فیلمبرداری دچار سانحه رانندگی شد

ریچارد هموند (Richard Hammond)، ستاره برنامه تلویزیونی گرند تور (The Grand Tour) حین فیلمبرداری فصل دوم برنامه در سوییس، دچار یک حادثه رانندگی بد شده است!

این یک روز وحشتناک برای تماشاگران برنامه تلویزیونی گرند تور و طرفداران دنیای اتومبیل ها در سراسر جهان است. در حالی که آمازون مشغول فیلمبرداری فصل دوم برنامه گرند تور در سوییس بوده است، ظاهرا ریچارد هموند مجری و ستاره محبوب این برنامه دچار یک سانحه رانندگی شدید شده است. خوشبختانه هموند تنها با یک زانوی شکسته از خطر مرگ نجات پیدا کرده است، اما این حادثه باعث نابود شدن یک سوپر اسپورت الکتریکی شده که در تصویر مشاهده می‌کنید. در حالی که مشخص نیست چه چیزی منجر به این تصادف سخت شده است، اما آمازون اشاره کرده که هیچ شخص دیگری در آن دخیل نبوده است.

کلارکسون: تصادف ریچارد هموند ، بزرگترین تصادفی بود که تا کنون دیده ام

باید دید که آیا این حادثه در روند فیلمبرداری شو تلویزیونی گرند تور چه تاثیری خواهد گذاشت. در حالی که جرمی کلارکسون که یکی از حاضرین در صحنه بود به بزرگی این تصادف اشاره می‌کند و می‌گوید این بزرگترین حادثه رانندگی بوده که وی تا به حال دیده، اما حال هموند خوب است.

تصادف ریچارد هموند

قطعا برای طرفداران، سقوط اتومبیل هموند یادآور خاطره بد چنین حادثه مشابهی حین فیلمبرداری برنامه تخته گاز (Top Gear) در سال 2006 میلادی خواهد بود. او پس از تصادف در طول برگزاری مسابقه درگ Vampire، دچار آسیب های جدی مغزی شده بود. یکی از تایرهای خودرو هموند در آن حادثه، درحالی که با سرعت بالایی در حرکت بود منفجر می‌شود و همین قضیه باعث می‌شود تا خودرو او به هوا پرواز کند و یک سقوط بد را تجربه کند! خوشبختانه در آن سال، وی خیلی زود بهبود پیدا کرد تا این رویداد در زندگی ستاره تلویزیونی بریتانیایی تاثیرگذار نباشد. حال ما امیدواریم هموند پس از این سانحه جدید نیز به سرعت به بهبود کامل برسد.

این اتفاق نیز تقریبا با تصادف چند سال پیش ریچارد هموند قابل مقایسه است، اما خوشبختانه با توجه به امنیت بسیار بالایی که این خودرو الکتریکی برای راننده به ارمغان آورده، باعث شده تا هموند با کمترین جراحت وارده بتواند به زندگی خود ادامه دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بدبختی هم نمیشه رفت عیادتش بگیم هرچی گشتیم کمپوت تازه پیدا نکردیم بجاش برات کلاه ایمنی آوردیم. ?

  2. این بیچاره سر این برنامه اخرش خودشو به کشت میده پارسالم باز تصادف کرد

  3. خداروشکر چیز جدی پیش نیومده