خاص ترین فیجت اسپینرها

معرفی 6 مورد از خاص ترین فیجت اسپینرها

خاص ترین فیجت اسپینرها از لحاظ ظاهر، جنس بدنه، سرعت و میزان چرخش با دیگر محصولات این دسته‌بندی تفاوت دارند. اگر به دنبال یک Fidget Spinner منحصربه‌فرد هستید، این مقاله کمک خوبی برای شما خواهد بود.

فیجت اسپینر مدت زمان زیادی نیست که به لیست هزاران گجت موجود اضافه شده است و نخستین سری از آن‌ها در بهار سال 2017 به بازار عرضه شدند. با این حال، طی مدت زمانی کوتاه طرفداران زیادی برای خود به دست آورده‌ است. هم سازندگان و هم کاربران مدعی هستند این گجت چرخان برای افزایش تمرکز مفید بوده و سبب دور شدن استرس می‌شود. با وجود این دسته از فواید فیجت اسپینر، باید اعتراف کنیم هدف اصلی استفاده از آن‌ها سرگرم شدن است. با کمی خلاقیت و تهیه تعدادی از آن‌ها می‌توان کارهای جالب بسیار زیادی انجام داد.

برگزیدن از میان خاص ترین فیجت اسپینرها

این وسیله با وجود ساده بوده تنوع شگفت‌انگیزی دارد و شاید بتوان صدها مورد از آن را در بازار و یا فروشگاه‌های اینترنتی پیدا کرد. آن‌ها علاوه بر ظاهر و رنگ، در تعداد پره‌ها با یکدیگر تفاوت داشته و همچنین کیفیت ساخت و بلبرینگ‌های متفاوتی دارند. حتی مدتی قبل، اولین فیجت اسپینر بلوتوثی نیز معرفی شد.

خاص ترین فیجت اسپینرها

در بازار ایران حتی می‌توان فیجت اسپینرهایی با قیمت بالای 100 هزار تومان هم پیدا کرد که دلیل قیمت بالای آن‌ها، بیشتر وسایل تزیینی استفاده شده بر روی بدنه است. در ادامه 6 مورد از منحصربه‌فردترین و خاص‌ ترین فیجت اسپینرها را به شما معرفی می‌کنیم. با کلیک بر روی نام هر یک به صفحه خرید آن در فروشگاه آمازون منتقل می‌شوید. با کمی جستجو، آن‌ها را در دیگر فروشگاه‌ها نیز پیدا خواهید کرد.

Solid Blue Spinner

خاص ترین فیجت اسپینرها

مهمتری مزیت این فیجت اسپینر، ساختار آلومینیومی بدنه آن است که حین نگه داشت در دست، حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. بعد از آن، باید به گوی‌های کوچکی اشاره کرد که در سه طرف گجت قرار دارند. متاسفانه این گوی‌ها ثابت بوده و امکان چرخاندنشان وجود ندارد. یکی دیگر از مزایای آن، حفره‌ای است که دقیقا در وسط فیجت اسپینر وجود دارد. می‌توانید یک وسیله نوک تیز را به داخل حفره وارد کرده و سپس گجت را بر روی آن بچرخانید.

با خرید آن، یک کیف مخصوص نیز برای نگهداری وسیله دریافت می‌کنید. ابعاد کوچک این مورد در مقایسه با صدها نمونه دیگری که در بازار یافت می‌شوند، آن را تبدیل به یکی از خاص ترین فیجت اسپینرها کرده است. کافی است کوچکترین ضربه‌ای به آن وارد کنید تا برای مدت زمانی طولانی به چرخش در بیاید.

Multi Color Precision Spinner

خاص ترین فیجت اسپینرها

در بخش توضیحات این محصول ادعا شده مدت زمان چرخش آن بین 3 تا 8 دقیقه است که بسیار عالی تلقی می‌شود. البته، ظاهر آن نیز به اندازه کافی برای قانع کردن کاربران خاص است. بدنه تمام تیتانیومی و درخشیدن حین چرخش، از دیگر مزایای این مورد محسوب می‌شوند.

همانند فیجت اسپینر قبلی، امکان چرخاندن گجت با نگه داشتن یکی از سه پره آن وجود ندارد. اما تفاوت اصلی با مورد پیشین، وزن بالای وسیله است. شاید دلیل بالا بودن مدت زمان چرخش نیز همین باشد. همچنین وزن بالای آن سبب می‌شود بدون وجود هرگونه حفره در مرکز وسیله، بتوان آن را بر روی یک شی نوک تیز حین چرخیدن نگه داشت.

LED Glow Spinner

خاص ترین فیجت اسپینرها

بهترین فیجت اسپینر از نظر کاربران، موردی است که با یک ضربه برای مدت زمان بیشتری بچرخد. با این حال، وجود چراغ‌های LED در پره‌ها و زیبایی خیره‌کننده گجت حین چرخیدن، دلیلی است که این نمونه را تبدیل به یکی از خاص ترین فیجت اسپینرها کرده است. البته، خود کاربر توانایی کنترل چراغ‌ها را ندارد و آن‌ها فقط می‌درخشند!

Multi Color High Speed Spinner

خاص ترین فیجت اسپینرها

شاید مهمترین برگ برنده این مورد ظاهر کاملا خاص آن باشد. همچنین نگه داشتن آن حس کاملا خوبی به کاربر منتقل کرده و همچون فیجت اسپینرهای دارای پوشش پلاستیکی دارای جنسی آزاردهنده نیست. اگرچه طبق توضیحات محصول، مدت زمان چرخش آن بین 2 تا 3 دقیقه است، اما در همین مدت زمان با سرعتی بسیار بالا به چرخش در می‌آید.

Black & Gold Circular Spinner

خاص ترین فیجت اسپینرها

در بین خاص ترین فیجت اسپینرها این مورد را باید متفاوت‌ترین دانست. امروز همه کاربران، این گجت را شناخته و یک دید کلی از ظاهر آن در ذهن دارند. داشتن ظاهری خارج از شکل سه پره همیشگی و احاطه شدن توسط یک دایره، مهمترین دلایل متفاوت شدن این فیجت اسپینر هستند.

فلزی بودن فیجت اسپینر علاوه بر کمک به سنگین شدن و افزایش سرعت و زمان چرخش، حس بهتری حین نگه داشتن در دست به کاربر منتقل می‌کند. اما متاسفانه، این مورد تماما پلاستیکی است. در عوض، مهمترین ویژگی آن در مقایسه با سایر فیجت اسپینرها، بی‌صدا بودن است.

Heavy Duty Gear Spinner

خاص ترین فیجت اسپینرها

به جز ظاهر بسیار خاص این مورد، که به نظر می‌رسد برای استفاده در مناطق جنگی طراحی شده است، ویژگی دیگری در آن وجود ندارد. پس کاربرانی که به جنس بدنه، سرعت و مخصوصا مدت زمان چرخش اهمیتی نداده و به دنبال یک فیجت اسپینر با ظاهری متفاوت هستند، خرید این مورد پیشنهاد می‌شود. به همین دلیل است که موارد معرفی شده در این مطلب را به جای بهترین، خاص ترین فیجت اسپینرها لقب دادیم.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*