ترفندهای فیجت اسپینر

ترفندهای فیجت اسپینر ؛ از گجت چرخان خود حرفه‌ای استفاده کنید

ترفندهای فیجت اسپینر باعث می‌شوند هیجان استفاده از این وسیله چند برابر شود و بتوانید در مقایسه با سایر کاربران، حرفه‌ای‌تر از فیجت اسپینر خود استفاده کنید. در انتهای مطلب ویدیوهایی از این ترفندها مشاهده خواهید کرد.

تا پیش از بهار سال جاری با جستجوی عبارت Fidget Spinner در گوگل هیچ نتیجه مرتبطی به دست نمی‌آمد، اما در حال حاضر دنیای وب مملو از محتواهای مرتبط با فیجت اسپینر شده است. علاوه بر رسانه‌های خبری که به انتشار مطالبی پیرامون ترفندهای فیجت اسپینر و همچنین فواید و مضرات آن می‌پردازند، فروشگاه‌های اینترنتی زیادی انواع و اقسام آن‌ها را به لیست محصولات سرگرم‌کننده خود اضافه کرده‌اند، تا جایی که می‌بینیم فیجت اسپینر اکنون در بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی یک دسته‌بندی اخنصاصی برای خود دارد.

ترفندهای فیجت اسپینر

اگرچه سازندگان و حتی محققان از فواید فیجت اسپینر صحبت می‌کنند، اما واقعیت این است که درصد قابل توجهی از کاربران تنها برای مقاصد سرگرم‌کننده به سراغ آن‌ها می‌روند، حال ممکن است در کنار گذران وقت، از مزایای آن برای سلامتی همچون کاهش استرس و همچنین افزایش تمرکز نیز بهره ببرند. به همین دلیل است که برخی کاربران آن را با نام فیجت اسپینر ضد استرس می‌شناسند.

ترفندهای فیجت اسپینر و نیازمندی به خرید چند عدد از آن‌ها

در حالت عادی تنها کاربرد فیجت اسپینر نگه داشتن آن بین دو انگشت و چرخاندن آن است، به طوری که کاربران حرفه‌ای هر دو کار را با یک دست انجام می‌دهند. با این حال افراد خلاق زیادی در سراسر دنیا دست به کار شده و ترفندهای فیجت اسپینر را ابداع کرده‌اند که برای انجام برخی از آن‌ها به خرید چند فیجت اسپینر نیاز است.

با وجود تفاوت قیمت فیجت اسپینر بسته به تعداد پره‌ها، جنس بدنه و مخصوص بلبرینگ به کار رفته در مرکز گجت و همچنین اقلام تزیینی قرار گرفته بر روی آن، می‌توان برای انجام ترفندهای نیازمند به وجود چند فیجت اسپینر به سراغ آیتم‌های ارزان‌قیمت رفت.

ترفندهای فیجت اسپینر

ارزان‌ ترین فیجت اسپینر در ایران حدود بیست هزار تومان قیمت دارد و بسته به نوع آن ممکن است این قیمت تا صد و پنجاه هزار تومان نیز افزایش پیدا کند. در ویدیوهای فیجت اسپینر می‌توانید نمونه‌ای از ترفندهای آن را مشاهده کنید. البته برخی از این ترفندها درون‌مایه طنز دارند. در ادامه باز هم ویدیوهای بیشتری از نحوه استفاده حرفه‌ای از این گجت منتشر خواهیم کرد.


 


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*