لپ تاپ شیائومی می نوت بوک

نسل جدید لپ تاپ شیائومی ؛ پردازنده نسل هفتمی اینتل و کارت گرافیک پاسکال

به زودی نسل جدید لپ تاپ شیائومی به نام Xiaomi Mi Notebook Air 2 با پردازنده نسل هفتمی Intel Core i5، یک کارت گرافیک پاسکال و نمایشگر 13.3 اینچی معرفی خواهد شد. در ادامه بیشتر با این لپ تاپ فوق باریک و سبک آشنا خواهیم شد.

حضور شیائومی در بازار روز لپ تاپ های فوق سبک هنوز هم به شکل محدود حس می‌شود، اما ارزش بسیار بالای محصولات کامپیوتری این شرکت غیرقابل انکار است. و اینک هیچ جای تعجبی نیست که این شرکت چینی مشغول کار بر روی نسل جدید لپ تاپ های خود باشد. می نوت بوک ایر (Mi Notebook Air) نام نسل نخست لپ تاپ شیائومی است که در جولای سال گذشته رسما از آن پرده برداری شد و حالا زمان آن فرا رسیده تا شاهد انتشار تیزرهای تبلیغاتی نسل جدید لپ تاپ شیائومی باشیم. در ادامه بیشتر با این نسل جدید آشنا خواهیم شد.

شیائومی در دسامبر گذشته یک مدل می نوت بوک ایر مجهز به قابلیت 4G را عرضه کرد و حالا به نظر می‌رسد قرار است نسخه بهبودیافته آن را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. بر اساس اطلاعات اولیه دریافت شده، شیائومی تنها قرار است نسخه 13.3 اینچی این لپ تاپ را همراه سخت افزاری جدید روانه بازار کند و خبری از نسخه بازسازی شده فوق باریک و به شدت کم وزن 12.5 اینچی آن نخواهد بود.

نسل جدید لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air 2

این مدل جدید اینک از یک اسکنر اثر انگشت بهره می‌برد که در زیر ترک پد تعبیه شده است و از آن مهم‌تر، برخی از سخت افزارهای داخلی آن نیز بهبود پیدا کرده‌اند. به طور مثال نسخه فعلی این لپ تاپ از یک پردازنده نسل ششمی Core i5 اینتل قدرت می گیرد که اینک در نسل جدید لپ تاپ شیائومی ، از یک پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i5-7200U با حداکثر سرعت کلاک 3.1 گیگاهرتز استفاده شده است. کارت گرافیک GTX 940MX نیز اینک به GeForce MX150 ارتقا پیدا کرده است. این کارت گرافیک یک چیپ لپ تاپی رده ابتدایی با معماری پاسکال است که می‌توان سه برابر عملکرد بیشتری در هر وات را نسبت به مدل 940MX ارائه کند.

نسل جدید لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air 2

از نظر ظرفیت رم، نسل جدید لپ تاپ شیائومی همچنان 8 گیگابایتی باقی خواهد ماند و شما می‌توانید بین حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایت یکی را برگزینید. از دیگر مشخصات سری دوم لپ تاپ های شیائومی باید به بلوتوث 4، یک درگاه USB C، دو درگاه USB 3 نوع A، یک درگاه تمام سایز HDMI و یک باتری 4 سلولی که می‌تواند به لطف درگاه نوع C شارژ سریع 50 درصدی تنها در 30 دقیقه را به ارمغان بیاورد اشاره کرد.

اینگونه به نظر می‌رسد که این دیوایس از نظر ظاهری تغییری را در بر نخواهد گرفت. وزن اعلام شده آن، 1.3 کیلوگرم است که در مقایسه با مدل اصلی با وزن 1.28 کیلوگرم حدود 20 گرم افزایش پیدا کرده است و این خبر جدیدی نیست که جنس شاسی‌های آن، منیزیوم-لیتیوم فوق باریک خواهد بود.

قیمت نسل جدید لپ تاپ شیائومی

نسل جدید لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air 2

ما نمی‌دانیم شیائومی که زمانی قصد دارد دومین نسل لپ تاپ های خود را معرفی و روانه بازار کند، اما تمامی ردپایای این لپ تاپ نشان می‌دهد که نسل دوم لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air ارزش منتظر ماندن را دارد. ظاهرا مدل 128 گیگابایتی این لپ تاپ 13.3 اینچی قرار است با قیمت 735 دلار و نسخه 256 گیگابایتی آن نیز با قیمت 809 دلار به فروش برسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*