google pixel xl

گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 با اسنپدراگون 835 در GFXBench رویت شد

اطلاعاتی از یک گوشی قدرتمند مجهز به چیپست اسنپدراگون 835 در GFXBench رویت شده که به نظر میرسد مربوط به گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 (Google Pixel XL 2) باشد.

به نظر نمی‌رسد دو پرچمدار جدید گوگل به همین زودی معرفی شوند، اما این بدان معنا نخواهد بود که تا زمان رونمایی شاهد درز اطلاعات و شایعاتی از آنها نباشیم. در یک لیست منتشر شده در سرویس امتیازگیری گرافیکی GFXBench اطلاعاتی از یک گوشی منتشر شده که ظاهرا مربوط به محصول بزرگتر خانواده پیکسل 2، گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 است.

اولین و مهم‌ترین قابلیتی که به چشم می‌خورد، یک نمایشگر با اندازه‌ای غیرمعمول است که در این لیست با رزولوشن 2560 در 1312 پیکسل درج شده است. مگر اینکه ما با یک ارور روبرو باشیم، در غیر این صورت با یک گوشی مواجه هستیم که قدبلندتر از تمامی گوشی هایی است که تا به حال دیده‌ایم. با وجود این که در این لیست اندازه نمایشگر گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 حدود 5.6 اینچ درج شده است، با کمی محاسبات ریاضی می‌توان فهمید که اندازه کلی نمایشگر نسبت به نسخه اصلی پیکسل ایکس ال کوچکتر خواهد بود.

گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 در GFXBench

در بخش داخلی، این گوشی از یک چیپست اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد که با 4 گیگابایت رم همراه شده است. حافظه داخلی این گوشی 100 گیگابایت خواهد بود، اگر چه اینگونه اندازه‌گیری‌ها گاهی در تست های بنچمارک غلط از آب در می‌آید، بنابراین به نظرم می‌رسد حافظه داخلی آن 128 گیگابایت خواهد بود. در آخر، دوربینهای این گوشی در دو سمت پشتی و جلویی به ترتیب 12 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی ثبت شده‌اند.

طبق معمول، بنچمارکها اطلاعات مختلفی را در مورد گوشی های هوشمند افشا می‌کنند، اما نمی‌توان به طور کامل به آن‌ها اعتماد کرد. چرا که ممکن است فردی یک لیست جعلی را تهیه کرده باشد و یا آن بنچمارک مربوط به نسخه اولیه تولید شده از گوشی باشد که به طبع در محصول نهایی تغییر خواهد کرد. حال اگر این اطلاعات مربوط به نسخه نهایی گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 باشد، باید دید که آیا بلند قامت شدن نمایشگر پرچمدار آینده گوگل می‌تواند یک پوئن مثبت برای آن به حساب آید یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*