اپلیکیشن فیس سواپ

چگونه با اپلیکیشن فیس سواپ صورت و چهره یک فرد را عوض کنیم؟

مایکروسافت چند روزی است اپلیکیشن تغییر چهره اندروید جدیدش را بر روی گوگل پلی قرار داده است و اپلیکیشن فیس سواپ خیلی سریع محبوبیت زیادی کسب کرد. در ادامه نحوه استفاده از برنامه Face Swap را بررسی می‌کنیم.

کاربران دیگر از ویرایش عکس مبتدی و اعمال چندین فیلتر ساده برای تغییر رنگ محیط و یا کم و زیاد کردن روشنایی و کنتراست خسته شده‌اند و به دنبال چیزی خاص برای زیر و کردن عکس‌های خود می‌گردند. اپلیکیشن Face Swap راهکار مایکروسافت برای کاربران است که به لطف هوش مصنوعی بسیار قدرتمند به کار رفته در آن، دست کاربران برای نشان دادن خلاقیت خود در ویرایش عکس کاملا باز است.

اپلیکیشن فیس سواپ بر اساس تکنولوژی تصویر Bing کار می‌کند

در این برنامه تغییر چهره، از تکنولوژی تصویر Bing استفاده شده که به دست خود مایکروسافت توسعه پیدا کرده است. همچنین توسعه این برنامه مدت‌ها قبل به پایان رسید، اما شرکت تصمیم گرفت ابتدا نسخه بتا و سپس نسخه رسمی را بعد از باگ‌زدایی کامل عرضه کند. نکته مهم حین استفاده از اپلیکیشن فیس سواپ نیاز به اتصال به اینترنت است که ممکن است کاربران را به یاد برنامه‌های ویرایش تصویری همچون پریزما بیندازد.

اپلیکیشن فیس سواپ

بعد از ورود به برنامه و اتصال به اینترنت از کاربر خواسته می‌شود یک تصویر جدید با دوربین جلو و یا عقب ثبت کرده و یا یک عکس از گالری انتخاب کند. بهتر است تصویری که ثبت و یا انتخاب می‌کنید به صورت مستقیم و بدون زاویه باشد تا برنامه بتواند به خوبی صورت را تشخیص دهد. بعد از انتخاب، برنامه وارد مرحله تحلیل داده می‌شود. باید کمی منتظر بمانید.

اپلیکیشن فیس سواپ

در ادامه تصویری که برنامه از عکس انتخاب شده استخراج کرده است به نمایش در می‌آید. این صورت، بر روی سر و بدن‌هایی که در مراحل بعدی وجود دارند قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن فیس سواپ

اپلیکیشن فیس سواپ به صورت پیش‌فرض چندین سر و بدن از مدل‌های مختلف و در دسته‌بندی‌های گوناگون را در اختیار کاربران قرار داده است. مزیت این برنامه، محدود نبودن به موارد پیش‌فرض است، چرا که می‌توان با ورود به بخش جستجو، نام بازیگر، فوتبالیست و یا خواننده مورد علاقه خود را انتخاب کرد تا صورت انتخاب شده در مرحله قبل را بر روی سر و بدن آن قرار داد. در این مرحله یا باید یکی از تصاویر درون دسته‌بندی‌ها را انتخاب کرده و یا در بخش جستجو، عکس جدیدی بیابید.

اپلیکیشن فیس سواپ

نکته جالب اینجاست که بدون نیاز به ورود به هر دسته‌بندی، یک پیش‌نمایش از تصویر صورت انتخاب شده بر روی اولین عکس آن مجموعه نمایش داده می‌شود. به عنوان نمونه در اینجا با گروه Fashion و Hair-Style مواجهیم که نتیجه قرار گرفتن صورت تحلیل شده در مرحله قبل بر روی اولین عکس موجود در هر یک از این مجموعه‌ها، بدون نیاز به ورود به آن‌ها مشخص است.

در اپلیکیشن فیس سواپ دست شما برای خلاقیت باز است. می‌توانید تصاویری زیبا خلق کرده و یا از آن برای ایجاد عکس‌هایس خنده‌دار و یا سرگرم‌کننده بهره ببرید. کاربرد این برنامه تنها به جابه‌جایی صورت دو نفر ختم نمی‌شود. با کمی خلاقیت می‌توانید تصاویری جالب و حتی ترسناک ایجاد کنید!

اپلیکیشن فیس سواپ

متاسفانه امکان دانلود این برنامه از گوگل پلی برای تمامی کاربران همچون کاربران ایرانی میسر نیست، به همین دلیل لینک دانلود مستقیم برنامه از سرور گجت نیوز را برای شما قرار داده‌ایم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*