عربستان سعودی سایت هواپیمایی قطر را فیلتر کرد

عربستان سعودی سایت هواپیمایی قطر را فیلتر کرد!

عربستان سعودی در پی قطع روابط با کشور قطر اقدام به فیلترینگ سایت هواپیمایی قطر به عنوان یک شرکت هواپیمایی معتبر و معروف کرده است.

عربستان سعودی و چند کشور دیگر با قطع روابط خود با کشور قطر به عنوان یکی از همسایگان خود که موقعیتی استراتژیک نیز دارد، در چندین روز گذشته یکی از بمب‌های خبری منطقه خاورمیانه و جهان بوده‌اند. مقامات سعودی دستور داده‌اند تا تمامی راه‌ها بر روی قطری ها بسته شود و مردم قطر که در کشور عربستان زندگی می‌کنند از کشور اخراج و به کشور خودشان برگردند.

حالا در اقدامی جدید، عربستان سعودی اقدام به فیلتر سایت هواپیمایی قطر که یکی از خطوط بزرگ و معروف هوایی دنیا است کرده‌ و دفاتر این شرکت در شهرهای عربستان را تعطیل کرده‌اند تا به نحوی اقتصاد قطر را بیشتر فلج کنند.

مقامات عربستان سعودی تا پیش از این، اقدام به بستن تمامی مرزهای دریایی، زمینی و هوایی با قطر کرده‌ بودند تا این کشور در محاصره برای ورود مواد غذایی و حتی مسافران هوایی باشد اما ایران که بزرگترین حامی قطر در منطقه است، در حال حاضر وعده تامین تمامی مایحتاج غذایی به قطر را داده است و هواپیما‌های خطوط هوایی قطر از مرزهای هوایی ایران برای تردد استفاده می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خراب بشه کل عربستان که ملخ خور هایی بیش نیستند