دو هدفون گیمینگ لاجیتک

دو مدل هدفون گیمینگ لاجیتک با قیمت 80 و 100 دلار رونمایی شدند

دو هدفون گیمینگ لاجیتک G433 و G233 با قیمت های 80 و 100 دلار رسما معرفی شدند. این دو محصول به صورت اختصاصی برای بازی Call of Duty تولید پیدا کرده‌اند و البته محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد.

لاجیتک هدفون های تاز‌ه‌ای به نام G433 و G233 را به صورت اختصاصی برای بازی Call of Duty طراحی و تولید کرده‌است که تجربیات شگفت انگیزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. G223 ارزان‌تر از برادر خود است و تنها در یک رنگ مشکی و فیروزه‌ای با قیمت 80 دلار به فروش خواهد رسید. در ان سمت مدل G433 ارائه کننده تجربه صوتی فراگیر مجازی در قالب تکنولوژی DTS Headphone X 7.1 بوده و با قیمت بالاتر 100 دلار روانه بازار خواهد شد.

هدفون گیمینگ لاجیتک G433

هدفون گیمینگ لاجیتک G433

علاوه بر این، مدل G433 حاوی بدنه پارچه‌ای‌ آبگریز و مقاوم در برابر کثیفی است که می‌توانید آن را در رنگ‌های آبی (Royal Blue)، قرمز (Fire Red) و مشکی (Triple Black) تهیه کنید. در اینجا همچنین یک مدل آبی چریکی هدفون گیمینگ لاجیتک G433 نیز وجود دارد که مناسب تمامی زمان‌ها بوده و می‌تواند بدون اینکه نیازی به تغییر موقعیت شما باشد، ماموریت های یواشکی زیر آب داخل بازی را فراهم کند.

هدفون گیمینگ لاجیتک G233

هدفون گیمینگ لاجیتک G233

سازگاری دو مدل هدفون گیمینگ لاجیتک با تمامی دستگاه‌ها

گفتنیست که هر دو مدل هدفون گیمینگ لاجیتک G433 و G233 در داخل خود  از درایو های Pro-G شرکت لاجیتک میزبانی می‌کنند و ارائه کننده یک میکروفون قوی برای زمانیست که می‌خواهید با سایر هم تیمی‌های خود به گفتگو و چت بپردازید. این هدفون ها با کامپیوترهای رومیزی، کنسول ها و دیوایس های موبایلی سازگار بوده و از هم اکنون قادر به خریدشان هستید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*