Megabots؛ تخریب خودرو سواری با یک چاقوی 220 کیلویی (ویدیو)

چاقوکشی ربات جنگجوی Megabots برای یک خودرو سواری ( ویدیو )

کمپانی مگاباتس (Megabots) به واسطه‌ی ساخت ربات‌های عظیم و جنگنده‌اش معروف است؛ به تازگی هم ویدیویی از تخریب خودرو سواری با چاقویی غول‌آسا توسط طراحان این شرکت، منتشر شده است.

تیم طراحان رباتیک مگاباتس در حال آماده شدن برای مسابقه دوئل ربات‌ شرکتشان با ربات‌ ساخته‌ی کمپانی سویدوباشی (Suidobashi) هستند. اعضای این تیم مدت‌هاست که در تلاش برای جلب‌توجه و ایجاد علاقه‌ی عمومی نسبت به ربات‌ های جنگجو، دست به اقدامات جالبی می‌زنند. در فرصتی هم که تا مسابقه‌ی ماه آگوست باقی مانده، تیم مگاباتس تصمیم به تخریب خودرو سواری تویوتایی که در گاراژشان بدون استفاده مانده بود، گرفتند.

این خودرو مدتی پیش توسط تعدادی از طرفداران شرکت Megabots که شانس کنترل سلاح‌های ربات این کمپانی، Mark III، را پیدا کرده بودند، تخریب شده بود. پس از رونمایی از ربات Mark III با تخریب خودروهای تویوتا، تیم مگاباتس در تازه‌ترین اقدام خود از چاقویی 220 کیلویی که مدتی قبل ساخته بود، برای تخریب بیشتر این خودروی سواری استفاده کرد. چاقوی غول‌آسای ساخته‌شده قبلا برای نابودی وسایل دیگری هم استفاده شده بود.

Megabots؛ تخریب خودرو سواری با یک چاقوی 220 کیلویی (ویدیو)

تیم Megabots در کنار آماده کردن ربات‌هایشان با تمرینات سخت و دشوار برای مسابقه‌ی جنگ ربات ها، چاقوی سنگین خود را با استفاده از یک جرثقیل به ارتفاع بالایی بردند و با رها کردن آن بر روی اولین نسل تویوتای پریوس (Toyota Prius)، ویدیویی جالب، دیدنی و بسیار رضایت‌بخش را خلق کردند.

ویدیوی تخریب خودرو سواری توسط تیم Megabots

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*