هواوی وای 7 پرایم

هواوی وای 7 پرایم با صفحه نمایش 5.5 اینچی و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد

دقایقی پیش گوشی هواوی وای 7 پرایم (Huawei Y7 Prime) با بدنه‌ای فلزی و یک باتری بزرگ 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی در هنگ کنگ معرفی شد.

گوشی جدید هواوی که به نظر نام آن برای بازار هنگ کنگ از انجوی 7 پلاس تغییر کرده است، به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و اچ دی با پنل IPS-LCD و شیشه خمیده 2.5 بعدی تجهیز شده و تراشه اسنپدراگون 435 با پردازنده‌ای هشت هسته‌ای نیز مسئولیت اطلاعات در آن را بر عهده دارد.

هواوی وای 7 پرایم

سازندگان در بخش پشتی دستگاه از سنسوری 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، پیکسل‌هایی با اندازه 1.25 میکرومتر و توانایی فیلم برداری 1080p استفاده کرده‌اند که تصاویر را با کیفیتی قابل قبول ثبت می‌کند. بدون شک دوربین دوم 8 مگاپیکسلی این گوشی هم علاقه‌مندان به تصاویر سلفی را راضی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های هواوی Y7 پرایم می‌توان به 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید 7.0 نوقا، رابط کاربری EMUI 5.1 و سنسور اثر انگشت در بخش پشتی اشاره کرد.

به گفته سازندگان، این گوشی جدید از دو سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی کرده و علیرغم قیمت پایین آن، قابلیت اتصال به شبکه 4G-LTE را نیز دارد.

هم‌اکنون فروش هواوی وای 7 پرایم با قیمت 240 دلار (215 یورو) از طریق فروشگاه “Vmall” آغاز شده و کاربران می‌توانند این گوشی جدید را در سه رنگ مختلف خریداری کنند.

تصاویر هواوی وای 7 پرایم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*