آیپد پروهای سال 2017

نخستین ویدیوی تبلیغاتی آیپد پروهای سال 2017 منتشر شد

آیپد پروهای سال 2017 (Apple iPad Pro 2017) یعنی آیپد پرو 10.5 اینچی و نسخه جدید و ارتقا یافته آیپد پرو 12.9 اینچی دارای قابلیت‌های زیادی هستند که می‌توان آن‌ها را در نخستین ویدیوی تبلیغاتی این محصولات مشاهده کرد.

اپل در جریان کنفرانس WWDC 2017، در کنار کوله‌باری از دستاوردهای مرتبط با دنیای نرم افزار دو تبلت جدید را نیز معرفی کرد. اپل آیپد پرو 10.5 اینچی و نسخه جدید آیپد پرو 12.9 اینچی محصولاتی هستند که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای زیادی در مقایسه با محصولات پیشین داشته و به مشخصات سخت افزاری بهتر شامل قدرتمندترین چیپست موبایل این شرکت یعنی اپل A10 مجهز شده‌اند.

قابلیت‌های آیپد پروهای سال 2017 بعد از دریافت آی او اس 11 افزایش پیدا خواهد کرد

علاوه بر ظاهر فوق‌العاده زیبای آیپد پروهای سال 2017 که به دلیل حاشیه کم اطراف نمایشگر آن‌ها به وجود آمده، شاهد امکانات نرم افزاری جدید و متنوعی در آن‌ها هستیم که به عنوان نمونه می‌توان به امکان کشیدن و رها کردن اپلیکیشن‌ها و تقسیم صفحه نمایش به چند بخش برای انجام همزمان چندین عمل اشاره کرد.

آیپد پروهای سال 2017

به همین دلیل مالتی تسکینگ در آیپد پروهای سال 2017 به بهترین نحو ممکن در آمده است. اکنون شاهد یک داک اختصاصی و قابل سفارشی‌سازی هستیم که با استفاده از آن‌، کاربران می‌توانند خیلی سریع به برنامه‌هاس پرکاربرد دسترسی داشته باشند.

بیشتر ویژگی های نسخه جدید آیپد پرو 12.9 اینچی و آیپد پرو تازه معرفی شده 10.5 اینچی را می‌توان در نخستین ویدیوی رسمی منتشر شده برای آن‌ها مشاهده کرد. به گفته اپل، به لطف استفاده از جدیدترین چیپست موبایل این شرکت عملکرد واحد پردازش اصلی تا 30 درصد و عملکرد پردازشگر گرافیکی تا 40 درصد نسبت به تبلت‌های آیپد پیشین بهبود پیدا کرده است. یکی دیگر از تغییرات سخت افزاری مهم آن‌ها افزایش ظرفیت داخلی است، به طوری که بالاترین نسخه آیپد پروهای سال 2017 دارای 512 گیگابایت ظرفیت داخلی است.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*