برنامه تغییر چهره Face Swap

دانلود برنامه تغییر چهره Face Swap برای اندروید با لینک مستقیم

مایکروسافت به تازگی برنامه تغییر چهره Face Swap برای اندروید را بر روی گوگل پلی قرار داده است. اکنون می‌توانید اپلیکیشن فیس سواپ را با لینک مستقیم دانلود کنید.

مایکروسافت چند روز قبل اپلیکیشن Face Swap را معرفی کرد که به عنوان یک برنامه تغییر چهره برای اندروید شناخته می‌شود. تا پیش از این محبوب‌ترین اپلیکیشن در این سبک، فیس اپ بود که کاربران با استفاده از آن صورت خود را جوان یا پیر کرده و یا شکل آن را در زمان قرار داشتن در جنسیت مخالف مشاهده می‌کردند. پیش‌بینی می‌کنیم محبوبیت فیس سواپ به مراتب بیشتر از این برنامه شود، چرا که با استفاده از آن می‌توان صورت هر شخصی را با صورت شخصی دیگر جایگزین کرد و چهره خود را بر روی سر و بدن آن‌ها قرار دارد. به این ترتیب دست کاربران برای نشان دادن خلاقیت خود بسیار باز است.

برنامه تغییر چهره Face Swap از نظر پردازش و موتور تحلیلگر، در سبک برنامه‌هایی همچون پریزما کار می‌کند، چرا که برای استفاده از آن باید به اینترنت متصل باشید تا بعد از بارگذاری تصویر در سرور شرکت توسعه‌دهنده، کار پردازش و تحیل چهره در آن بستر صورت بگیرد و نتیجه مجددا به دستگاه اندرویدی بازگردد.

برنامه تغییر چهره Face Swap

با برنامه تغییر چهره Face Swap می‌توان صورت خود را بر روی سر دیگران قرار داد

در حال حاضر که بعد از مدت‌ها استفاده از نسخه بتا، نسخه رسمی برنامه بر روی گوگل پلی قرار گرفته، شاهد عملکرد خوب برنامه تغییر چهره Face Swap هستیم و این اپلیکیشن هر چهره‌ای را حتی در صورت نیم‌رخ بودن به خوبی تشخیص می‌دهد. نه تنها به صورت پیش‌فرض صورت‌ها و بدن‌های افراد مختلف در محیط‌های گوناگون داخل برنامه یافت می‌شوند، بلکه می‌توان با وارد شدن به بخش جستجو، عکس افراد محبوب را یافت و یک چهره را بر روی بدن آن‌ها قرار داد.

برنامه تغییر چهره Face Swap

متاسفانه در حال حاضر امکان دانلود این برنامه از گوگل پلی برای برخی کاربران همچون کاربران ایرانی ممکن نیست. به همین دلیل لینک دانلود فیس سواپ به صورت مستقیم از سرور گجت نیوز را برای شما قرار داده‌ایم. در مطالب بعدی نحوه کار با برنامه را توضیح خواهیم داد.