والپیپر نسخه بتای آی او اس 11

دانلود والپیپر نسخه بتای آی او اس 11

می‌توانید در ادامه والپیپر نسخه بتای آی او اس 11 (iOS 11) را دانلود کنید که در رزولوشن اصلی خود قرار دارد. این تصویر پس زمینه آی او اس 11 از یک ساحل بسیار زیباست که تماشای آن آرامش خاصی به کاربر می‌دهد.

امکان دانلود نسخه بتا آی او اس 11 از روز گذشته و بعد از معرفی این نسخه جدید طی کنفرانس WWDC 2017 اپل برای کاربران مهیا شد. بسیاری از رسانه‌های خبری بعد از دریافت آن، در حال زیر و رو کردن گوشی موبایل آیفون و یا تبلت آیپد خود هستند تا به این وسیله در جریان قابلیت‌های ریز و درشت این نسخه جدید قرار بگیرند. به عنوان مهمترین تغییرات نسخه 2017 آی او اس باید به طراحی مجدد مرکز کنترل و افزوده شدن قابلیت‌ها و سوییچ‌های بیشتر به آن اشاره کرد. اپلیکیشن پیش فرض مدیریت فایل نیز اکنون تغییر پیدا کرده است.

والپیپر نسخه بتای آی او اس 11

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این نسخه، افزایش کارایی دستیار هوشمند سیری است که اکنون از زبان‌های بیشتری پشتیبانی می‌کند. حین گشت و گذار در رابط کاربری نسخه بتا، والپیپر آی او اس 11 شدیدا چشم‌نوازی می‌کند. البته ممکن است تصویر پس زمینه، در نسخه رسمی سیستم عامل تغییر پیدا کند.

همچنین بخوانید:

آی او اس 11 (iOS 11) معرفی شد

دریافت والپیپر نسخه بتای آی او اس 11 برای آیفون و آیپد

در ادامه و از باکس انتهای مطلب می‌توانید این عکس پس زمینه آی او اس 11 را در رزولوشن اورجینال آن دانلود کنید. در کنار این عکس، سه تصویر پس زمینه دیگر نیز قرار داده‌ایم که محیط طبیعی یکسانی را به نمایش کشیده و همزمان با انتشار نسخه بتای آی او اس 10.3.3 شاهد عرضه آن‌ها بودیم. تمامی آن‌ها را می‌توانید در قالب یک فایل زیپ دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*