نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ Omen اچ پی

اچ پی از نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ Omen با بهبودهایی فراوان رونمایی کرد

کمپانی اچ پی از نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ Omen رونمایی کرد. این محصولات شامل یک کامپیوتر گیمینگ قدرتمند و دو لپ تاپ 15 و 17 اینچی است.

نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ Omen همگی قدرتمند و جذاب هستند

کمپانی اچ پی نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ Omen خود که سال گذشته رونمایی کرده بود را همراه با مجموعه‌ای از به روزرسانی ها رونمایی کرد. شاید مهم‌ترین محصولات این خانواده کامپیوتر کوله پشتی مناسب بازی های واقعیت مجازی اچ پی باشد، اما در کنار آن 3 کامپیوتر جدید دیگر نیز رونمایی شده است: یک دسکتاپ، یک لپ تاپ 15 اینچی و یک لپ تاپ 17 اینچی.

نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ Omen اچ پی

در راس کامپیوترهای گیمینگ Omen ، دسکتاپ این خانواده قرار دارد که ارائه کننده گزینه‌هایی عالی برای گیمرها است تا کامپیوتر قدرتمند مدنظر خود را در اختیار داشته باشند. قیمت پایه این دسکتاپ 899 دلار است که شامل یک کارت گرافیک GeForce GTX 1050 و پردازنده انتخابی بین Intel Core i و AMD Ryzen است. بالارده‌ترین مدل این لپ تاپ از کارت گرافیک دوگانه GTX 1080 Ti یا Radeon RX 580 بهره می‌برد که قیمت آن تا 3 هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ Omen اچ پی

نسل جدید دسکتاپ HP Omen از تغییرات جذابی در طراحی خود بهره می‌برد. دو اسلات هارد درایو قابل جابجایی بر روی قسمت جلویی آن تعبیه شده است، از سمت کناری به آسانی باز خواهد شد و بر خلاف مدل سال گذشته می‌توان در آن از کارت گرافیک دوگانه استفاده کرد. فروش این کامپیوتر از امروز آغاز خواهد شد.

اچ پی همچنین نسل جدیدی از دو لپ تاپ گیمینگ 15 و 17 اینچی HP Omen را نیز رونمایی کرد. آن‌ها به مراتب مناسب‌تر از مدل‌های سال گذشته بوده که می‌تواند خبر خوبی برای گیمرها باشد. اچ پی سبک طراحیشان را جت جنگنده و الهام گرفته شده از فضاپیما می‌نامد. بنابراین نباید انتظار یک لپ تاپ کلاسیک زیبا را از آن‌ها داشته باشید.

نسل جدید کامپیوترهای گیمینگ Omen اچ پی

مدل 15 اینچی لپ تاپ گیمینگ جدید اچ پی به یکی از کارت‌های گرافیک Radeon RX 550 یا GeForce GTX 1060 مجهز خواهد شد و مدل 17 اینچی آن نیز در نهایت از یک کارت گرافیک GTX 1070 یا RX 580 بهره‌مند خواهد بود. هر دو لپ تاپ از پردازنده های سری Kaby Lake اینتل، یک کیبورد با نور پس زمینه قرمز و چندین انتخاب در نمایشگر برخوردارند که شامل یک نمایشگر 4k، نمایشگر Full HD مجهز به G-Sync یا FreeSync خواهد بود. حافظه داخلی این لپ تاپ ها هارد درایو بوده و ظرفیت رم آن‌ها نیز قابل ارتقا خواهد بود.

گفتنیست که هر دو لپ تاپ در تاریخ 7 تیر ماه به فروش می‌رسند. قیمت نسخه پایه لپ تاپ 15 اینچی اچ پی هزار دلار بوده و قیمت پایه برادر بزرگتر آن نیز هزار و 100 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*