نسل جدید آیپد پرو اپل 2017

رونمایی از نسل جدید آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی اپل: نمایشگر کم حاشیه و سخت افزار قدرتمندتر

نسل جدید آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی جدید اپل (Apple iPad Pro 2017) همراه با چیپست A10، نمایشگر باکیفیت و با حاشیه کم، عملکردی قدرتمندتر و قیمت پایه 650 و 800 دلار رسما در کنفرانس WWDC 2017 رونمایی شد.

ساعاتی پیش، در حین برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC 2017 ، این کمپانی از دو عضو تازه خانواده تبلت های آیپد خود رونمایی کرد.

نسل جدید آیپد پرو اپل 2017

پس از ماه‌ها درز اطلاعات مختلف، شایعات و رندرها، سرانجام نسل جدید آیپد پرو 10.5 اینچی و 12.9 اینچی جدید اپل رسما معرفی شد. همانطور که انتظار می‌رفت این آیپد جدید از حاشیه‌های بسیار کم تصویر برخوردار بوده تا به لطف آن اندازه ای دقیقا مشابه با سایز دیگر آیپد پرو بازار برخوردار باشد. حاشیه ها 40 درصد کاهش پیدا کرده‌اند و وزن آن همچنان 453 گرم باقی مانده است. یک کیبورد تمام صفحه نیز در هنگام استفاده از تبلت در حالت لنداسکیپ به چشم می‌خورد. این کیبورد کاملا هوشمند است و شامل 30 زبان مختلف شامل چینی و ژاپنی خواهد بود.

نسل جدید آیپد پرو اپل 2017

دو آیپد پرو 2017 اپل از یک نمایشگر جدید همراه با طیف گرمای رنگ وسیع P3، انعکاس نور بسیار کم و روشنایی 50 درصد بیشتر همراه با 600 نیت بهره می برد. همراه با آی او اس 11 (iOS 11)، آن حتی می‌تواند از ویدیوهای HDR نیز پشتیبانی کند. این نمایشگر همچنین از Pro Motion پشتیبانی می‌کند که عملکرد آن را نیز می‌تواند ارتقا دهد. نمایشگر آیپد پرو 10.5 اینچی جدید اپل از نرخ رفرش 120 هرتز (2 برابر نرخ رفرش فعلی) برخوردار خواهد بود. این بدان معناست که کاربران محتوای متحرک را به مراتب نرم‌تر و پاسخگو‌تر مشاهده خواهند کرد. علاوه بر این، عملکرد Apple Pencil نیز همراه با آن بهتر خواهد بود: زمان تغییر آن به 20 میلی‌ثانیه می‌رسد که می‌تواند یکی از بهترین‌ها در صنعت کنونی باشد.

نسل جدید آیپد پرو اپل 2017

عملکرد آیپد پرو 10.5 اینچی جدی اپل نیز به مراتب بهبودیافته‌تر از آیپدهای کنونی خواهد بود. آن از یک چیپ A10 همراه با پردازنده 6 هسته‌ای قدرت می‌گیرد که تمامی آن‌ها به صورت خودکار توسط کنترلر اپل (Apple Controller) مدیریت خواهند شد. این چیپ 30 درصد عملکرد پردازشی سریع‌تر و 40 درصد عملکرد گرافیکی سریع‌تر را نسبت به چیپ A9X را به ارمغان آورده است. اپل همچنین متعهد شده است که این نسل، عمر باتری 10 ساعته درست همانند نسل پیشین خود داشته باشند. یک تغییر بزرگ، جایگزین شدن نسخه‌هایی با حافظه داخلی بزرگتر هستند: مدل کوچکتر نسل جدید آیپد پرو اینک از حافظه 64 گیگابایتی برخوردار است. از دیگر نسخه‌های این تبلت باید به نسخه هایی مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی اشاره کرد. شما همچنین باید در انتظار برخی از لوازم جانبی جدید برای این محصولات شامل یک کابل USB C به لایتنینگ و یک کارتخوان اس دی باشید.

نسل جدید آیپد پرو اپل 2017

دوربین به کار رفته بر روی این تبلت، دقیقا با دوربین نسخه اصلی آیفون 7 یکسان است، بنابراین تبلت جدید اپل یکی از قدرتمندترین تبلت ها در زمینه عکاسی خواهد بود.

باید به این نکته اشاره کرد که نسل جدید آیپد پرو جدید همراه با iOS 10 عرضه خواهد شد، اما در آینده‌ای نزدیک آن‌ها آپدیت آی او اس 11 را دریافت خواهند کرد. این خبر خوبی است، چرا که نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل ارائه کننده قابلیت‌های بسیار جذابی برای تبلت های آیپد است. از مهم‌ترین این قابلیت‌ها می‌توان به اضافه شدن قابلیت درگ دراپ در حالت مالتی تسکینگ اشاره کرد که می‌تواند قدرتی همسان با لپ تاپ ها و کامپیوترها را به این تبلت ها اضافه کند.

 

قیمت دو تبلت نسل جدید آیپد پرو اپل

این محصولات از همین امروز پیش فروش شده‌اند و هفته آینده نیز در بازارهای جهانی یافت خواهند شد. قیمت مدل پایه آیپد پرو جدید 10.5 اینچی 650 دلار و قیمت مدل پایه برادر بزرگتر آن 800 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*