جاعودی معلق Yun

این جاعودی معلق بهترین وسیله برای افزایش تمرکز است

با استفاده از جاعودی معلق Yun می‌توان در تفکر عمیق فرو رفت. با تماشای دود بیرون آمده از آن استرس تخلیه شده و احساس آرامش به انسان بازمی‌گردد.

وسایل معلق همچون اسپیکرها و دیگر وسایل کاربردی و یا تزیینی، رفته رفته در حال عادی شدن هستند. این وسایل از پایه خود فاصله گرفته و ظاهر بسیار خاصی دارند، به همین دلیل استقبال کاربران از آن‌ها بسیار زیاد است. امروز وسایل زیادی در این سبک طراحی شده‌اند که از معروف‌ترین آن‌ها باید به اسپیکرها، ساعت‌های رومیزی، چراغ‌های مطالعه و درخت‌های تزیینی اشاره کرد. برخی افراد به حدی منزل خود را مملو از این نوع وسایل کرده‌اند که دیگر میلی به خرید دستگاه‌های معلق بیشتر ندارند.

جاعودی معلق Yun

با وجود افزایش تعداد این وسایل، اخیرا شاهد قرار گرفتن یک جاعودی معلق در وب سایت کیک‌استارتر بوده‌ایم که به عقیده بسیاری از افراد، بهترین وسیله خانگی معلق تا به امروز است. این جاعودی Yun نام داشته و در کمپین آن در کیک‌استارتر، وعده‌های زیادی درباره عملکرد فوق‌العاده بالای دستگاه داده می‌شود. نحوه قرارگیری آن بر اساس یک میدان مغناطیسی لرزش، به افراد کمک می‌کند تا به تمرکز عمیقی فرو بروند.

جاعودی معلق Yun

به عقیده سازنده این جاعودی معلق ، تماشای دودی که در اطراف منتشر می‌شود به افراد کمک می‌کند تا استرس را از خود دور کرده و به تمرکز بالایی دست پیدا کنند. شاید نتوان انتظار کارایی یک جاعودی بزرگ را از Yun داشت و باید برای پخش دود بیشتر در فضاهای بزرگ، به سراغ دستگاه‌های بزرگتر بروید. هدف اصلی این دستگاه کمک به افراد برای فرو رفتن در افکار خود است.

قیمت جاعودی معلق Yun

قیمت این وسیله 115 دلار است. در کنار کمک گرفتن از این دستگاه برای افزایش تمرکز، تماشای یک وسیله معلق و فاصله گرفته از پایه خود بسیار جالب است. اگر جزو افراد علاقه‌مند به این دسته از وسایل هستید، بد نیست با پشتیبانی از Yun آن را نیز به کلکسیون خود اضافه کنید. می‌توانید با مراجعه به صفحه آن در Kickstarter حمایت خود را از این طرح اعلام کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*