زوم روی ماه

3 ویدیوی حیرت انگیز از زوم روی ماه با دوربین های پیشرفته

فاصله زمین تا ماه 384 هزار کیلومتر است اما دوربین‌هایی ساخته شده‌اند که می‌توانند از همین فاصله، ویدیوهای حیرت‌انگیزی را ثبت کنند. در این مطلب چند ویدیو از زوم روی ماه با دوربین های پیشرفته را مشاهده می‌کنید.

3 ویدیوی حیرت‌انگیز از زوم روی ماه

1. این ویدیو توسط یک دوربین نیکون Coolpix P900 از روی ماه، مریخ و مشتری گرفته شده است. در ثبت این فیلم از یک سه پایه حرفه‌ای Caseflex Premium ایستاده استفاده شده و علاوه بر آن، دوربین در حالت اتوماتیک و فوکوس تمام خودکار قرار گرفته است .

 

2. این ویدیوی فوق‌العاده از زوم روی ماه همراه با زوم 150 برابری اپتیکال به همراه لنزهای سوپر تله فوتو 150-600 میلی‌متری به علاوه 3 تله کانورتر 2 برابری گرفته شده است.

 

3. این ویدیو در آگوست 2015 از مکانی در آلمان که در 290 متری بالاتر از سطح دریا قرار دارد، ثبت شده است. برخی از این بزرگ‌نمایی‌ها و چرخش‌ها قبل از تدوین محصول نهایی توسط پلاگین Magix VDL 2016 انجام گرفته است. دوربین پاناسونیک GH4 و لنز اصلاح شده لایکا 2.8/400 میلی متری به همراه مبدل لایکا آپو اکستندر 1.4 برابری + 2 برابری + 2 برابری، مسئولیت این کار را بر عهده داشته‌اند. همچنین تصویربردار این ویدیو از زیمنس استار برای تست رزولوشن استفاده کرده و رزولوشن 1 میلی متر در 480 متر به دست آمده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عالی بود
    بنده با دوربین نیکون پی 900 ، مریخ و مشتری و زحل رو مشاهده کردم . این اولین دوربین کامپکت دنیا است که میشه سیارات رو با اون مشاهده کرد . البته پایه دوربین خیلی باید حرفه ای باشه و محکم و بدون لرزش

  2. توی فیلم اول چند چیز مشکوک توی اسمون هستند….هر چی هستن شکل هواپیما ندارن