بازطراحی اسکایپ

تازه‌ترین بازطراحی اسکایپ ارائه کننده قابلیت‌های جدیدی است

مایکروسافت دست به بازطراحی اسکایپ (Skype) زده و طی روزهای آینده آن را در اختیار کاربران گوشی ها قرارخواهد داد. نسخه دسکتاپی آن نیز به زودی عرضه میشود.

مایکروسافت از شش سال پیش که اسکایپ را به یک سرویس ارتباطی چند پلتفرمه تبدیل کرد، تا به امروز چندین بار به بازطراحی اسکایپ پرداخته است. این همیشه هم برای کمپانی سازنده آسان و هموار نبوده است و حالا که سرویس هایی نظیر مسنجر و واتس اپ در حال جذب گسترده کاربران از سراسر جهان هستند، مایکروسافت بار دیگر دست به بازطراحی اسکایپ زده است و ویژگی‌های جدیدی هم تراز با رقبا را به آن اضافه کند.

این بازطراحی بر روی بهبود پیام های متنی در اسکایپ تاکید دارد. این سرویس اغلب برای تماس های صوتی و تصویری استفاده می‌شود، اما مایکروسافت می‌خواهد کاربران از طریق IM به آن دسترسی داشته باشند. ویژگی پیام رسانی متنی اسکایپ حالا از سه بخش مختلف با عنوان پیدا کردن، چت و ضبط برخوردار است. قابلیت Find به کاربران اجازه‌ی جستجوی پیام‌ها در یک مکالمه و یا محتوایی نظیر فایل های گیف و ویدیوهای یوتیوب برای ارسال در یک مکالمه را می‌دهد. Chat ارائه کننده یک نمای ساده از مکالمات همراه با گزینه‌هایی برای ارسال تصاویر و ایموجی‌ها است. اما قابلیت Capture کمی متفاوت است. در واقع آن از قابلیت مشابه موجود در اسنپ چت الهام گرفته شده است. کپچر به شما اجازه می‌دهد تا از دوربین برای تهیه عکس و ویدیو استفاده کنید. کاربران می‌توانند به ثبت متن بپردازند، استیکر اضافه کنند و یا حاشیه‌هایی زیبا برای تصاویر و ویدیوهای خود قراردهند؛ این دقیقا همان کاریست که می‌توان در اسنپ چت نیز انجام داد.

ویدیویی از نسخه بازطراحی اسکایپ

 

در اینجا همچنین ویژگی جدیدی به نام “Highlights” نیز به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد چیزی شبیه به استوری ها در اسنپ چت باشد. کاربران می‌توانند چندین عکس و ویدیو را منتشر کنند که دوستانشان نیز می‌توانند آن‌ها را دیده و عکسل و عمل نشان دهند. مایکروسافت همچنین رابط کاربری اسکایپ را بهبود بخشیده و تجربیات مکالمه ویدیویی بهتری را در اختیار کاربران این پیام رسان قرار داده است.

نسخه جدید اسکایپ در اختیار کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت که در ابتدا برای موبایل و پس از آن بر روی دسکتاپ قابل استفاده خواهد بود. کاربران دستگاه‌های اندرویدی زودتر از کاربران آیفون ها با بازطراحی اسکایپ ملاقات خواهند کرد و نسخه‌های ویندوزی و مک آن نیز طی ماه‌های پیش رو در دسترس خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*