اپلیکیشن Face Swap

اپلیکیشن Face Swap برای اندروید عرضه شد ؛ تغییر چهره حرفه‌ای به سبک مایکروسافت

مایکروسافت اپلیکیشن Face Swap برای اندروید را بر روی فروشگاه گوگل پلی قرار داد. با استفاده از برنامه فیس سواپ می‌توانید صورت خود را با دیگران جابه‌جا کنید. این یک برنامه تغییر چهره قدرتمند محسوب می‌شود.

پردازشگر تصویر اپلیکیشن Face Swap به دست خود مایکروسافت توسعه پیدا کرده است

اپلیکیشن Face Swap یکی از محصولاتی است که از پروژه Garage مایکروسافت بیرون آمده است. با استفاده از آن می‌توان برای سرگرمی و گذران وقت چهره دیگر افراد را با چهره خود عوض کرد. برای انجام این کار از تکنولوژی تصویر Bing و همچنین تکنولوژی تشخیص چهره استفاده می‌شود. هر دو تکنولوژی جدید به کار رفته در اپلیکیشن Face Swap توسط خود مایکروسافت توسعه پیدا کرده‌اند.

اپلیکیشن Face Swap

با استفاده از این نرم افزار می‌توان خود را در یک منظره جالب قرار داد و یا لباس و حتی مدل مو را عوض کرد و ظاهر احتمالی خود در تیپ‌های مختلف دید. نسخه بتا این برنامه برای اندروید از مدت‌ها قبل عرضه شده بود، اما بعد از مدت‌ها استفاده آزمایشی توسط برخی کاربران از این پس تمامی افراد می‌توانند آن را از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنند.

به لطف موتور پردازشگر این برنامه تغییر چهره که توسط مایکروسافت توسعه پیدا کرده، می‌توان از آن به عنوان یک ابزار ویرایش تصویر حرفه‌ای نیز استفاده کرد. تطبیق رنگ پوست و شرایط نوری از جمله امکانات این نرم افزار در بخش ویرایش تصویر هستند. با استفاده از این برنامه حتی می‌توان چندین صورت را در یک منظره قرار داد تا هر صورت به صورت خودکار بر روی یک سر بنشیند.

اپلیکیشن فیس سواپ به کاربر اجازه می‌دهد تا به صورت دسته‌ای چندین صورت را در چند عکس تغییر دهد. همچنین می‌توان به منظور یافتن چهره یک فرد نام آن را جستجو و بعد از پیدا کردن، آن را با صورت یک تصویر دیگر جابه‌جا کرد. ممکن است دانلود اپلیکیشن Face Swap از گوگل پلی استور در حال حاضر برای تمامی کاربران ممکن نباشد، اما در هر صورت استفاده از آن رایگان بوده و خبری از تبلیغات آزاردهنده در آن نخواهد بود.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*