اسپیکر Sound Heroes

لذت پخش موسیقی با ارتش اسپیکر ربات ساند هیروز

اسپیکر Sound Heroes با اتصال بلوتوث کار کرده و شبیه به یک ربات انسان طراحی شده است. از دیگر ویژگی های اسپیکر ساند هیروز می‌توان به رقص نور، ماشین تولید دود و ساب ووفر قوی اشاره کرد.

اسپیکر Sound Heroes به حدی جذاب و جالب است که کمپین تشکیل شده برای آن تنها طی چهار دقیقه به هدف اولیه خود رسید و کاربران استقبال بی‌نظیری از آن کردند. این اسپیکر بلوتوثی بوده و بدنه آن در شکل یک ربات انسان طراحی شده است. این محصول توسط شرکت Kalium Labs ساخته شده و به جز ظاهر خیره‌کننده و فوق‌العاده جذاب خود به قابلیت‌های دیگری نیز مجهز شده است.

اسپیکر Sound Heroes

این اسپیکر شبیه به ربات انسان، به همراه یک داک شارژ بدون سیم عرضه شده است و می‌توان دستگاه را به صورت وای فای شارژ کرد. مجهز شدن به یک افزایش‌دهنده برد وای فای و همچنین لامپ LED دارای چند رنگ مختلف از دیگر ویژگی‌های اسپیکر Sound Heroes هستند. وجود یک ماشین داخلی به منظور درست کردن دود قابلیت دیگری است که شدیدا در مراسم‌های مختلف کاربرد خواهد داشت. به عبارتی دیگر با استفاده از این اسپیکر از خرید یک دستگاه تولید دود و همچنین رقص نور بی‌نیاز خواهید شد.

اسپیکر Sound Heroes

بازار اسپیکرهای بلوتوثی مملو از محصولات مختلف است و برای به دست گرفتن بخش قابل توجهی از سهم بازار باید محصولی کاملا متفاوت ارائه کرد. یک اسپیکر شبیه به ربات دارای رقص نور می‌تواند برای کاربران جالب باشد، اما نباید آن را عجیب و غیر متعارف خطاب کنیم. پیش از این نیز یک اسپیکر بلوتوثی شبیه توپ تنیس و یک اسپیکر دارای قابلیت معلق ماندن روی هوا مشاهده کرده‌ایم که هر کدام به نوبه خود عجیب به نظر می‌رسند.

شارکت سازنده اسپیکر تصمیم دارد شخصیت این ربات را که با نام AD’OM شناخته می‌شود، در کتاب‌ها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای بیاورد. البته عرضه این بازی به شرایط ویژه‌ای بستگی دارد. اگر پشتیبانی از طرح در ایالات متحده آمریکا به 5 میلیون دلار برسد شرکت سازنده ساخت بازی متشکل از این کاراکتر رباتیک را آغاز خواهد کرد. اگر حمایت کاربران از اسپیکر Sound Heroes به سقف 1 میلیون دلار برسد، شرکت سازنده یک اسپیکر دارای همین شکل اما در ابعاد انسان واقعی را طراحی و تولید خواهد کرد.

اسپیکر Sound Heroes

تنوع نسخه‌های اسپیکر Sound Heroes

اسپیکر Sound Heroes در یازده رنگ عرضه شده و در دو سایز متفاوت به فروش خواهد رسید. نسخه پرایم آن دارای 3 کیلوگرم وزن بوده و ارتفاع آن 45 سانتی‌متر است. حداکثر توان خروجی این نسخه 20 وات است.

نسخه پریمیوم آن 5.5 کیلوگرم وزن داشته و دارای ارتفاع 72 سانتی‌متر است. بیشینه توان این نسخه 60 وات است. تنها با خرید این نسخه می‌توانید از قابلیت‌های افزایش برد وای فای و همچنین شارژ دستگاه به صورت بدون سیم استفاده کنید. وجود یک ساب ووفر داخلی از دیگر قابلیت‌های آن است.

اسپیکر Sound Heroes

مزیت دیگر اسپیکر Sound Heroes قابل حمل بودن آن است، چرا که به یک باتری لیتیوم – یونی مجهز شده است. دوام باتری نسخه پرایم حدود 6 ساعت و دوام باتری نسخه پریمیوم آن حدود 8 ساعت اعلام شده است. البته این زمان در حالتی است که تمامی قسمت‌ها اعم از رقص نور و همچنین ماشین تولید دود روشن باشند. در هر دو نسخه شاهد دو پورت یو اس بی و یک پورت میکرو یو اس بی به منظور شارژ کردن دستگاه به وسیله کابل هستیم. این اسپیکر بلوتوث از نسخه 4.0 این استاندارد بدون سیم پشتیبانی کرده و اسلاتی برای قرار دادن کارت حافظه جانبی در درون آن تعبیه شده است.

اسپیکر Sound Heroes

هر دو مدل می‌توانند در قالب سیستم صدای فراگیر فعالیت کنند. به این ترتیب می‌توانید تا 12 اسپیکر خریداری کرده و آن‌ها را به هم متصل کنید و وظیفه پخش موسیقی در مهمانی خود را به دست این ارتش ربات‌ها بسپارید. قیمت اسپیکر ساند هیروز بسته به نسخه آن متفاوت بوده و برای نسخه پرایم و پریمیوم به ترتیب 100 و 240 دلار است. اگر همه چیز طبق برنامه شرکت پیش برود، ارسال محصولات پیش خرید شده از اکتبر (مهر) سال جاری آغاز خواهد شد.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*