گوشی اوپو آر 11 همراه با چیپست اسنپدراگون 660 در گیک بنچ رویت شد

امتیازات بنچمارک گوشی اوپو آر 11 (Oppo R11) همراه با چیپست اسنپدراگون 660 در وب سایت گیک بنچ منتشر شده است که نشان از محصولی میان رده‌ای اما قدرتمند دارد.

اوپو آر 11 احتمالا هفته آینده رسما رونمایی می‌شود و پیرو رندرها، تصاویر واقعی و تیزر رسمی به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی، به نظر می‌رسد کمپانی چینی اوپو 21 خرداد سورپرایزی برای ما داشته باشد. این گوشی ساعاتی پیش قدرتمندانه در وب سایت امتیازگیری گیک بنچ رویت شد.

 

امتیازات به دست آمده توسط گوشی اوپو آر 11 همراه با چیپست جدید اسنپدراگون 660 به هیچ عنوان در مقایسه با امتیازاتی که هفته گذشته از یک گوشی مجهز به این چیپ منتشر شده بود همخوانی ندارد. در واقع آن موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 1588 را به نام خود ثبت کند. در حالت چند هسته‌ای نیز امتیاز 5780 به نام این گوشی ثبت شده است که 6 درصد بیشتر از امتیازات هفته گذشته هستند. این امتیازات نشان می‌دهد که گوشی اوپو آر 11 با این چیپست یک غول در بین گوشی های میان رده خواهد بود.

گوشی اوپو آر 11

Oppo R11 نسل جدید گوشی اوپو آر 9 اس است که بهترین گوشی اندرویدی در سه ماهه نخست سال 2016 در سراسر جهان لقب گرفته بود. این محصول از یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی امولد، دوربین دوگانه 16 + 20 مگاپیکسلی و یک باتری 2900 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. همانطور که گفته شد، اوپو 21 خرداد از این محصول رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چقدر پشتش شبیه آیفون 7 پلاس هستش.