پرچمداران سال 2017 ال جی و سامسونگ

گزارش: آیفون 8 دلیل عرضه نسخه‌های مختلف پرچمداران سال 2017 ال جی و سامسونگ است

به عقیده یک سرویس خبری کسب و کار آنلاین، دلیل عرضه نسخه‌های مختلف پرچمداران سال 2017 ال جی و سامسونگ یعنی ال جی جی 6 و گلکسی اس 8 ارائه آیفون 8 از سوی اپل در آینده نزدیک است.

طی چند روز گذشته، اخبار زیادی پیرامون آمادگی دو شرکت کره‌ای سامسونگ و ال جی برای عرضه نسخه‌های جدید از پرچمداران سال جاری خود در آینده‌ای نزدیک منتشر شده است. به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته گزینه‌های موجود برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را افزایش دهد و از طرفی دیگر ال جی می‌خواهد نسخه‌های جدیدی از ال جی 6 با نام‌های پرو و پلاس را عرضه کند. این نسخه‌‌های پرچمدار سال 2017 ال جی ظرفیت‌های داخلی متفاوتی خواهند داشت.

عرضه نسخه های مختلف پرچمداران سال 2017 ال جی و سامسونگ تکنیک مقابله با عرضه آیفون جدید است

به عقیده سرویس خبری کسب و کار آنلاین The Investor، این دو کمپانی متعلق به کره جنوبی در واقع در حال آماده‌سازی خود برای عرضه آیفون جدید شرکت اپل در ماه سپتامبر (شهریور) هستند. به گفته این رسانه خبری، رز گلد یکی از گزینه‌های رنگ جدید عرضه شده برای پرچمداران سال 2017 سامسونگ خواهد بود. اگرچه در ابتدا نمی‌توان خیلی راحت این شایعات را باور کرد، اما اخیرا شاهد ظاهر شدن یک دستگاه گلکسی اس 8 پلاس دارای رنگ رز گلد در یکی از صفحات شبکه اجتماعی چینی Weibo بوده‌ایم.

پرچمداران سال 2017 ال جی و سامسونگ

سامسونگ پیش از این نیز تکنیک عرضه گزینه‌های رنگ بیشتر را به کار بسته است. این شرکت بعد از عدم موفقیت گلکسی نوت 7 و اجبار به متوقف کردن خط تولید آن، چندین گزینه رنگ جدید برای گلکسی اس 7 اج عرضه کرد که به عنوان مهمترین آن‌ها باید به آبی مرجانی اشاره کنیم. رنگ آبی مرجانی را نخستین بار با رونمایی از گلکسی نوت 7 مشاهده کرده بودیم.

از طرفی دیگر ترفند ال جی، عرضه محصول جدید خود در ظرفیت‌های داخلی متفاوت است، به طوری که پیش‌بینی می‌شود نسخه پرو و پلاس به ترتیب با ظرفیت‌های داخلی 32 و 128 گیگابایت عرضه شوند. در هر صورت آیفون طرفداران خاص خود را داشته و این دو شرکت سازنده دستگاه‌های اندرویدی باید به دنبال تکنیک‌هایی برای جذب بازار بیشتر به سمت خود باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*