گوشی گلکسی اس 8 نسخه دزدان دریایی کارائیب با مشخصات و قیمت جدید عرضه شد

گوشی گلکسی اس 8 نسخه دزدان دریایی کارائیب با مشخصات و قیمت جدید عرضه شد

ساعاتی پیش، سامسونگ از گوشی گلکسی اس 8 نسخه دزدان دریایی کارائیب (Samsung Galaxy S8 Pirates of the Caribbean Edition) رونمایی کرد. این محصول با قیمت و مشخصات متفاوتی نسبت به مدل اصلی عرضه شده است.

وب‌سایت خرید و فروش آنلاین JD.com به تازگی نسخه ویژه ای از جدیدترین پرچمدار کمپانی کره‌ای سامسونگ را در وب‌سایت خود قرار داده که بیشتر از همه، طرفداران سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب را خوشحال خواهد کرد.

قیمت گوشی گلکسی اس 8 نسخه دزدان دریایی کارائیب در این وب‌سایت چینی 880 دلار تعیین شده است. در حال حاضر، تنها یک نوع از این گوشی جهت خرید در دسترس قرار گرفته که مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی‌ست.

برخلاف نسخه های ویژه‌ی محصولات گذشته سامسونگ، مدل دزدان دریایی کارائیب تغییر خاصی در سخت‌افزار به خود ندیده و در این بخش، کاملا مشابه گلکسی اس 8 اصلی طراحی شده است. شاید تنها تفاوت این دو محصول، در قاب گوشی، عکس پس‌زمینه و برخی قطعات اضافی دیگر باشد.

جعبه گوشی گلکسی اس 8 نسخه دزدان دریایی کارائیب نیز ویژه است

گوشی گلکسی S8 مدل دزدان دریایی کارائیب با تم مخصوص آخرین سری از این فیلم‌ها، یعنی «دزدان دریایی کارائیب : مرده‌ها قصه نمی‌گویند»، عرضه شده است. همچنین، جعبه این اسمارت فون ویژه بی‌شباهت به صندوقچه گنج نبوده که با لوگوی فیلم نیز تزیین شده است. درون جعبه، یک حلقه نگه‌دارنده گوشی و یک کیس قرار داده شده که نشان فیلم دزدان دریایی کارائیب بر روی هر دو حک شده است.

همانطور که گفتیم، این مدل ویژه از گلکسی اس 8 سامسونگ دارای مشخصات کلیدی مشابه با نسخه اصلی پرچمدار جدید کره‌ای‌ها بوده و گویا کمپانی سازنده قصد دارد آن را به مدت محدودی در بازار بزرگ چین به فروش برساند.

در ادامه، تصاویری از این محصول را قرار خواهیم داد که دیدن آنها خالی از لطف نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ناموسا چه قد شاخه….
    اینا ادم یک روز دستش بگیره شهرو دستش گرفته سگ تو روحشون که تو ایران نمیارند…

  2. که چی بشه؟الان اینو زد چه فرقی کرد؟
    بنظرم صاحبش زرنگی کرده چون چین جمعیتش زیاده اونجا فروش بره .!درضمن شما خودتون با یه پس زمینه و جندتا برنامه میتونید همینو درست کنید و یه قاب !!!درضمن میدونید چقدر گرونه؟ 3300 قیمتشه یه zxpremum بگیرید میشه 2600!!!!!!!حالا بگید کدومم بصرفه تره

  3. کاش ایران هم میومد…هنر نزد سامسونگ هست وبس