نوکیا 9 در بنچمارک GeekBench

رویت مجدد نوکیا 9 در بنچمارک GeekBench این بار با 4 گیگابایت حافظه رم

مشاهده دوباره نوکیا 9 در بنچمارک GeekBench به این معنی است که Nokia 9 در دو نسخه یکی مختص کشورهای آسیایی و دیگری مختص سایر کشورهای جهان عرضه خواهد شد.

بیست و هفت نتیجه جدید GeekBench برای دستگاه جدیدی با نام قلب ناشناخته (Unknown Heart) بوده‌اند. این دستگاه مجهز به قدرتمندترین چیپست موبایل سال یعنی اسنپدراگون 835 بوده و از 4 گیگابایت حافظه رم در آن استفاده شده است. از طرفی می‌دانیم قلب (Heart) به مدل معرفی و عرضه نشده نوکیا 9 اشاره دارد.

حضور مجدد نوکیا 9 در بنچمارک GeekBench

چند روز قبل نیز مشخصات گوشی نوکیا 9 را در بنچمارک Geekbench مشاهده کردیم که به عنوان مهمترین بخش آن باید به حافظه رم 8 گیگابایتی دستگاه اشاره کنیم. این میزان رم بالا معمولا در دستگاه‌های عرضه شده در کشورهای آسیایی به کار می‌رود، جایی که رقابت بیشتر بر سر مشخصات سخت افزاری بوده و داشتن اعداد و ارقام بالاتر به معنی جذب مشتری بیشتر است. مشاهده نوکیا 9 دارای 4 گیگابایت رم به این معنی است که اچ ام دی گلوبال پرچمدار سال 2017 نوکیا را در دو نسخه عرضه خواهد کرد. نسخه جدید برای بازارهای آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی خواهد بود، چرا که دستگاه‌های دارای 4 گیگابایت رم در آنجا متداول هستند.

نوکیا 9 در بنچمارک GeekBench

طبق شایعات پیشین، قیمت نوکیا 9 در ایالات متحده آمریکا 700 دلار و در کشورهای اروپایی 750 یورو خواهد بود. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن کیو اچ‌دی بوده و در کنار میزان حافظه رم یاد شده بسته به نسخه آن، به 64 گیگابایت ظرفیت داخلی مجهز خواهد شد. پشتیبانی از شارژ سریع نسخه 3.0 کوالکام و دوربین دوگانه اصلی 13 مگاپیکسلی از دیگر قابلیت‌های احتمالی نوکیا 9 هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این که انگار سری Aسامسونگه