شستشو با فناوری بخار

معرفی قابلیت شستشو با فناوری بخار در ماشین لباسشویی ال جی

بخار به معنای واقعی، یک تمیزکننده همه فن حریف و قدرتمند است. شرکت ال جی نیز با توجه به این ویژگی، اولین مدل‌های ماشین لباسشویی مجهز به قابلیت شستشو با فناوری بخار را تولید کرد.

در بیشتر مواقع بسیاری از ما حتی متوجه بخار در اطراف خود نمی‌شویم؛ البته به‌ جز مواقعی که گرمای آن را با پوست خود حس می‌کنیم. بخار در تصور و ذهن ما در حد همان بخار برخواسته از چای صبحگاهی شکل می‌گیرد و بعد با همان پیچیدگی و رازآمیزی در ذهن ما و هوا ناپدید می‌شود. اما این هوای ابر شکل مرموز خارج از این نقش کم‌رنگ در گوشه و کنار زندگی ما استفاده‌های زیادی دارد. مثلا در صنعت و با چرخاندن توربین‌های غول‌پیکر نقش اساسی در تامین برق زندگی ما ایفا می‌کند. این قدرت عظیم بخار خارج از چرخاندن چرخ صنعت یک ویژگی بسیار جالب توجه دیگر نیز دارد که به تازگی در وسایل شست‌وشوی ال جی دیده می‌شود. «تمیزکنندگی» یکی از قابلیت‌های قدرتمند این بخار به نظر ضعیف است که به وسیله آن می‌توان لکه‌های کثیفی‌ که بهترین و قوی‌ترین شوینده‌ها در تمیز کردن آن کم می‌آورند را به راحتی و به سرعت برطرف کرد.

شستشو با فناوری بخار

بخار به معنای واقعی کلمه یک تمیزکننده همه فن حریف است و برخلاف بسیاری از تمیزکننده‌ها در عین حال هم قدرتمند است و هم نافذ و ملایم. دلیل اصلی این امر قابلیت بخار در رسیدن به دمای بالا، یعنی بالاتر از دمای آب جوش است. این ویژگی باعث می‌شود که بتوان به وسیله بخار تمام ذرات مولکولی خاک و کثیفی را از هم جدا کرده و در حالی که هیچ آسیبی به بافت لباس نمی‌رسد، آن را تمیز کرد. با توجه به این ویژگی‌ها شرکت پیشروی LG اقدام به تولید اولین مدل‌های ماشین لباسشویی بر پایه قابلیت شستشو با فناوری بخار کرد. با گذشت زمان این فناوری هر روز رشد کرد و در لوازم خانگی جدید این شرکت به حد کمال رسید. هم اکنون این فناوری می‌تواند آب را تا دمایی بسیار بیشتر از نقطه جوشیدن آب و تا اندازه 212 درجه سانتی‌گراد گرم کرده و بخار آب در محفظه منتشر کند. بخار به ذرات چربی و کثیفی ها نفوذ کرده و با متلاشی کردن پیوند مولکولی آن‌ها کمک می‌کند تا با کمترین مقدار مواد شوینده، تمیزترین نتیجه ممکن را شاهد باشید و در عین حال این فناوری صدمه‌ای به لباس نزده و آن را مثل روز اول به شما تحویل می‌دهد.

شستشو با فناوری بخار

با این حال این قدرت تمیزکنندگی فوق‌العاده بخار تنها دلیل محبوبیت ماشین لباسشویی ال جی نیست. به پشتوانه این فناوری ویژگی‌های مهم دیگری نیز به این محصول افزوده شده است که شرکت‌ LG با استفاده بهینه از این ویژگی‌ها توانسته‌ توجه بسیاری را به خود جلب کنند.

تاثیر قابلیت شستشو با فناوری بخار بر کاهش مصرف انرژی

یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها بحث میزان مصرف انرژی است که همیشه یکی از فاکتورهای مهم خریداران لوازم خانگی به شمار می‌رود. فناوری بخار ضمن کاستن از زمان شستشو باعث بهبود عملکرد و کم شدن مقدار قابل توجهی از مصرف انرژی می‌شود. در کنار این ویژگی، ماشین‌ لباسشویی ال جی آب کمتری نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار مصرف می‌کند که عاملی اساسی در کاهش آب و برق مصرفی به شمار می‌آید.

شستشو با فناوری بخار

مزیت مهم دیگر قابلیت شستشو با فناوری بخار ، ضدعفونی کردن است. این خصوصیت علاوه بر ضدعفونی کردن ملحفه، حوله، دستمال‌های آشپزخانه و بقیه پارچه‌هایی که احتمال آلودگی بالا و نیاز به ضدعفونی شدن دارند، برای کودکان و افرادی که به آلرژی مبتلا هستند بسیار مفید بوده و در بعضی از این مدل‌ها می‌توان تمام گرد و غبارها و باکتری‌های آلرژی‌زا را تا میزان 99 درصد از بین ‌برد.

شستشو با فناوری بخار

در چند سال اخیر با توجه به میزان مصرف انرژی و بالاتر رفتن سرعت زندگی روزمره استفاده از فناوری‌هایی نظیر بخار یکی از واجبات وسایل خانگی جدید است. این فناوری‌ها باعث می‌شوند زندگی سالم‌تر و شاداب‌تری را تجربه کنیم و دیگر نگران کمبود وقت و آلودگی نباشیم. همه این عوامل باعث شده است که شرکت‌هایی نظیر ال جی نهایت استفاده را از این فناوری بکنند و بتوانند با تکیه بر این قدرت تمیزکنندگی باور نکردنی نبض بازار این وسیله ضروری خانه را به دست بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*