رنگ های احتمالی آنر 9

رنگ های احتمالی آنر 9 فاش شدند؛ اضافه شدن سه رنگ جدید

بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده در جریان رنگ های احتمالی آنر 9 (Huawei Honor 9) به عنوان پرچمدار بعدی هواوی قرار گرفتیم. اکنون گزینه‌های رنگ موجود نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.

در بین رنگ های احتمالی آنر 9 هنوز مشکی دیده نمی‌شود

پیش از معرفی رسمی هر محصول رده بالا، شایعات زیادی درباره آن منتشر شده و گهگاه بر اساس این اطلاعات یک رندر نیز ایجاد می‌شود که معمولا با احتمالی زیاد شبیه به دستگاه واقعی است. آنر 9 به عنوان پرچمدار سال 2017 برند آنر هواوی نیز از این قانون مستثنی نیست. این گوشی موبایل را تا پیش از این در چندین رنگ شامل آبی و آبی آسمانی مشاهده کرده بودیم. طبق جدیدترین اطلاعات به دست آمده رنگ های آنر 9 بیش از مواردی است که تاکنون اعلام شده است.

به این ترتیب باید زرد پررنگ، سفید و خاکستری را به گزینه‌های رنگ پیشین اضافه کنیم. به نظر می‌رسد هنوز خبری از نسخه دارای رنگ مشکی نیست، رنگی که پای ثابت یکی از نسخه‌های تمامی گوشی های موبایل است.

بر اساس اطلاعات به بیرون درز کرده تاکنون، محصول جدید برند آنر نسخه‌ای اقتصادی از پرچمدار معرفی شده هواوی در نمایشگاه MWC 2017 یعنی هواوی پی 10 خواهد بود. این گوشی موبایل به یک صفحه نمایش فول اچ‌دی با اندازه 5.2 اینچ مجهز شده و دوربین دوگانه آن متشکل از یک سنسور 22 مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی سیاه و سفید است. به عنوان دیگر مشخصات هواوی آنر 9 باید به استفاده از چیپست کایرین 960 و یک باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. قیمت آنر 9 حدود 360 دلار پیش‌بینی شده و انتظار می‌رود تا در تاریخ بیستم ژوئن (سی‌ام خرداد) معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*