جدیدترین رندرهای آیفون 8 منتشر شدند ؛ اندازه بدنه گوشی موبایل بعدی اپل چقدر است؟

در جدیدترین رندرهای آیفون 8 شاهد مقایسه ابعاد نمایشگر و بدنه iPhone 8 با آیفون 7 و آیفون 7 پلاس و همچنین گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس هستیم.

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده درباره نسخه جدید آیفون، که در دهمین سالگرد معرفی نخسین مدل این گوشی موبایل عرضه خواهد شد، این محصول با احتمالی بسیار بالا آیفون 8 نام گرفته و دارای ابعاد 143.59 در 70.94 در 7.57 میلی‌متر خواهد بود. در نظر داشته باشید ابعاد آیفون 7 به ترتیب 138.3 در 67.1 در 7.1 میلی‌متر است. با توجه به ابعاد آیفون 8 این محصول از نظر طول و عرض از نسل پیشین خود بزرگتر بوده و حتی ضخامت بیشتری نسبت به آن خواهد داشت. البته اندازه آیفون 8 در مقایسه با آیفون 7 پلاس دارای ابعاد 158.2 در 77.9 در 7.3 میلی‌‎متر، کوچکتر است.

طبق جدیدترین رندرهای آیفون 8 ابعاد این دستگاه از آیفون 7 پلاس کوچکتر است

حتی اگر اندازه نمایشگر آیفون 8 از آیفون 7 پلاس بیشتر باشد، باز هم محصول جدید ابعاد کلی کوچکتری نسبت به آن خواهد داشت. یکی از انتقادهای وارد شده به مدل بزرگتر پرچمدار پیشین اپل طراحی نامناسب و حاشیه‌های زیاد آن است، در حالی که شدیدا انتظار داریم گوشی موبایل سال 2017 اپل دارای طراحی لبه به لبه باشد و حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش آن ببینیم.

جدیدترین رندرهای آیفون 8

بنیامین گسکین (Benjamin Geskin) مجددا جدیدترین رندرهای آیفون 8 را منتشر کرد. این فرد در سال جاری تعداد زیادی از رندرهای این گوشی موبایل را ایجاد کرده است. نخستین چیزی که در اولین تصویر چشم‌نوازی می‌کند، قرار گرفتن محصول جدید اپل از نظر اندازه بین دو گوشی موبایل سال گذشته آن است. آیفون 8 با وجود داشتن صفحه نمایشی بزرگتر نسبت به آیفون 7 پلاس ابعاد کوچکتری نسبت به آن دارد.

جدیدترین رندرهای آیفون 8

در یکی دیگر از جدیدترین رندرهای آیفون 8 شاهد مقایسه آن از نظر ابعاد با دو پرچمدار جدید سامسونگ هستیم. این گوشی موبایل مجددا بین دو نسخه قرار می‌گیرد، به این معنی که از گلکسی اس 8 بزرگتر و از گلکسی اس 8 پلاس کوچکتر است.

با واقعی فرض کردن جدیدترین رندرهای آیفون 8 و حذف دکمه فیزیکی از زیر صفحه نمایش، هنوز نمی‌دانیم اپل تصمیم دارد حسگر اثر انگشت را به کدام قسمت دستگاه منتقل کند. دو ایده درباره محل قرارگیری حسگر اثر انگشت وجود دارند. نخست اینکه اپل تلاش می‌کند تا آن را در نمایشگر (احتمالا) 5.8 اینچی دستگاه جاسازی کند. اگر این ایده عملی نشده و اپل نتواند به این سبک از طراحی دست پیدا کند، حسگر اثر انگشت همانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به پنل پشتی منتقل خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تیکه بالا آیفون 7 پلاس رو حذف کردن
    تیکه پایینش هم تبدیل به صفحه نمایش شده
    دوربین هم از بالا که افقی بوده 2 تاییش اومده پایین تر عمودی شده
    هنوز کار داره که تغییرات انقلابی انجام بشه تا اینجا که رندرها اومده بیرون