عرضه تویوتا سی اچ آر در ایران

فروش تویوتا سی اچ آر در ایران با قیمت کمتر از 200 میلیون تومان

سرانجام شرکت ایرتویا به عنوان نماینده رسمی خودروهای تویوتا در کشورمان از عرضه تویوتا سی اچ آر در ایران از مردادماه با قیمت کمتر از 200 میلیون تومان خبر داد.

خودروی تویوتا سی اچ آر (Toyota C-HR) در اواخر سال 2016 در آمریکا رونمایی شد و در بهمن سال گذشته نیز به نمایشگاه خودرو تهران آمد. قرار بود این کراس اوور ژاپنی از ابتدای سال جاری در بازار ایران عرضه شود اما مشکلاتی که در زمینه واردات محصولات خارجی وجود دارد، گریبان‌گیر شرکت ایرتویا شد و عرضه این خودروی زیبا و جذاب به تعویق افتاد.

فرزاد صالحی، مدیر بازاریابی شرکت ایرتویا در خصوص قیمت تویوتا سی اچ آر در ایران وعده داد که این خودروی کراس اوور با قیمت کمتر از 200 میلیون تومان و از مردادماه سال جاری وارد بازار شود. به گفته صالحی، سایت اصلی تامین این خودرو در ترکیه و ژاپن قرار دارد و ایرتویا نیز قصد دارد C-HR را از مبادی اصلی وارد کشور کند.

عرضه تویوتا سی اچ آر در ایران

عرضه تویوتا سی اچ آر در ایران با پیشرانه‌های مختلف

تویوتا C-HR دارای پیشرانه‌های 1200 توربوشارژ و 1800 هیبریدی است که هر یک از آن‌ها نسخه تک محوره و دو محوره دارند. به گفته مسئولان ایرتویا، قرار است مدل‌های مختلف این محصول برای افراد با سلیقه‌های متفاوت عرضه شود. همچنین مدیر بازاریابی ایرتویا در خصوص سایر خودروهای تویوتا و لکسوس در ایران اعلام کرد:

تمامی مراحل اداری واردات خودروی لکسوس RX به ایران انجام شده و به زودی این محصول در بازار ایران به فروش خواهد رسید. سایر مدل‌های تویوتا و لکسوس هم که در نمایشگاه خودرو تهران وعده ورود آن‌ها داده شده بود، به ترتیب اولویت در بازار کشورمان عرضه می‌شوند.

صالحی در خصوص تفاوت مشتریان لکسوس آر ایکس و ان ایکس و بازار متفاوت این محصول ها تاکید کرد که NX بیشتر جوان پسند است و قیمت آن حدود 100 میلیون تومان کمتر از RX خواهد بود؛ بنابراین این دو خودرو از برند لکسوس، بازار متفاوتی خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*