نژاد انسان

آیا نژاد انسان صدها هزار سال قبل توسط بیگانگان به زمین آورده شده است؟

آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که نژاد انسان از کجا به زمین راه یافته است؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر متوجه شویم که ما همان بیگانگان فضایی هستیم؟!

آیا وقت آن رسیده است که ما انسان‌ها، سرانجام دست از جستجو برای موجودات بیگانه برداریم و خود را موجودات فضایی بنامیم؟! به عقیده‌ برخی از دانشمندان، گونه امروزی انسان‌ها، نژادی دورگه و ترکیب شده با سایر موجودات است. گفته‌ می‌شود که منظومه آلفا قنطورس به عنوان نزدیک‌ترین منظومه ستاره‌ای خارج از منظومه شمسی، منشا تولد انسان‌های امروزی، در حدود صدها هزار سال قبل بوده است.

گروهی از باستان‌شناسان با بررسی بقایای شهر کیش (Kish) در عراق امروزی، به اسناد باستانی بسیاری از تمدن سومر دست یافته‌اند. گفته می‌شود که کتیبه‌های کشف شده در کیش، به تاریخی در حدود 3500 سال پیش از میلاد حضرت مسیح بازمی‌گردد!

یکی از عجیب‌ترین دستاوردهای باستان‌شناسان در کتیبه‌های سومر، کشف لیست پادشاهان باستانی سومریان است. اولین این پادشاهان، جشور (Jushur) نام داشته و جانشین او، کولاسینا بیل (Kullassina-bel) بوده است. جالب است بدانید که در زبان اکدی، کولاسینا بیل با عبارت «همه آنان از خدایان بوده‌اند» معنی می‌دهد. بنابراین، برخی محققان بر این باورند که در این دوره تاریخی، شهر کیش فاقد یک قدرت مرکزی بوده است.

باستان‌شناسان و تاریخ‌دانان بر این باورند که خط مورد استفاده در این کتیبه، مربوط به 100 سال پیش از اکتشاف خط نوشتاری میخی سومری و هیگرولیف مصری بوده است. به واقع، تلاش برای توسعه یک سیستم نوشتاری برای بیان و تبادل افکار، از مهم‌ترین تفاوت‌های نژاد انسان با سایر جانداران کره زمین به شمار می‌رود.

پنج هزار سال بعد از این وقایع، نژاد انسان موفق به کشف الکتریسیته، توسعه سیستم‌های کامپیوتری، شکاف دادن اتم‌ها و حتی قدم نهادن بر کره ماه شدند. ما انسان‌ها، موفق به اکتشاف‌های بی‌سابقه‌ای شده‌ایم که تا پیش از ما، هیچ موجود دیگری نتوانسته بود بخش کوچکی از آن را کشف کند.

نژاد انسان

هیچ گونه دیگری از جانداران کره زمین، نمی‌توانند در مدت زمانی کوتاه، به چنین اکتشافات منحصر به فردی دست پیدا کنند. جالب توجه است که بدانید در مقایسه با دیگر جانداران کره زمین، فرآیند تکامل انسان‌ها بسیار کوتاه‌تر از سایرین بوده است.

با توجه به اینکه نژاد انسان‌ ، تنها چند میلیون سال است که ساکن کره زمین شده‌، یکی از بزرگ‌ترین پرسش‌های علمی مربوط به تمام زمان‌ها مطرح می‌شود: به چه علت هیچ موجود دیگری، نتوانسته زودتر از نژاد انسان، به اکتشافات امروزی ما دست پیدا کند؟ پاسخ این سوال بدیهی است؛ چرا که انسان پیشرفته‌ترین موجود کره زمین بوده و چنین مسئله‌ای در کتب مذهبی نیز مورد بحث قرار گرفته و انسان را «اشرف مخلوقات» معرفی می‌کند.

اما در اینجا قصد داریم شما را با یک تصور عجیب رو‌به‌رو سازیم! برای یک لحظه تصور کنید که همه ما مجبور شویم برای ادامه زندگی، به جنگل بازگردیم؛ همچون نیاکان اولیه خود! بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که بخش بسیار بزرگی از جمعیت انسان‌ها، در مدت کوتاهی جان خود را از دست داده و نمی‌توانند با شرایط جنگل سازگاری پیدا کنند. واقعیت این است که نژاد انسان ، یک موجود غیرسازگار است. اگر شرایط زندگی بر روی زمین تنها اندکی متفاوت شود، بسیاری از ما قادر به ادامه حیات نخواهیم بود.

صرف نظر از هوش حیرت‌انگیز نژاد انسان ، زیست‌شناسان متوجه تضاد شدید فیزیولوژی انسان و سایر حیوانات شده‌اند. بسیاری از دانشمندان معتقدند که در مقایسه با سایر جانداران ساکن زمین، انسان‌ها عجیب‌ترین نوع آنان هستند! برای مثال، یک کره اسب به محض تولد قادر است بر روی پاهای خود ایستاده و به طور مستقل حرکت کند. این در حالی‌ست که نوزاد انسان پس از تولد، موجودی بسیار ‌آسیب‌پذیر و غیرمستقل است و به نظر می‌رسد که تولدی زودهنگام دارد. از این رو، بسیاری از پژوهشگران معتقدند که در کنار هوش مثال زدنی، ما انسان‌ها آسیب‌پذیری‌های بسیاری را در ذات داریم.

انسان‌های امروزی، پس از میلیون‌ها سال تکامل، می‌توانند بر روی دو پای خود ایستاده و با تسلطی مناسب، اقدام به دستکاری اشیا و یا تولید ابزارهای مختلف کند. با این وجود، کارشناسان بر این باورند که این تکامل، برای انسان هزینه سنگینی را در بر داشته است. درد کمر یکی از نشانه‌هایی‌ست که پژوهشگران در اثبات این فرضیه ارائه می‌کنند. این در حالی‌ست که سایر حیوانات با چنین مشکلاتی سر و کار نداشته و این انسان‌ها هستند که ناسازگاری بسیاری را با شرایط حاکم بر کره زمین دارند.

نژاد انسان

حال همه این چیزها به چه معنا هستند؟ به گفته یک کارشناس، نژاد انسان در واقع همان موجودات بیگانه‌ای است که مدت‌هاست دنبال آنان می‌گردیم!

دکتر الیس سیلور (Dr. Ellis Silver)، با ارائه یک نظریه جدید، از بیگانه بودن نژاد بشر خبر می‌دهد! او بر این باور است که نشانه‌های بسیاری در مورد انسان وجود دارد که او را به عنوان یک بیگانه فرازمینی معرفی می‌کند؛ درواقع با استناد بر این نظریه می‌توان گفت که نوع بشر، همراه با سایر حیوانات در کره زمین تکامل نیافته است! الیس سیلور در کتابی تحت عنوان «انسان‌ها زمینی نیستند: یک ارزیابی علمی از شواهد» (Humans Are not From Earth: a Scientific Evaluation of the Evidence)، با 13 فرضیه و 17 فاکتور مهم، مسئله غیرزمینی بودن انسان‌ها را مورد بررسی قرار داده است. در نوشته‌های دکتر الیس سیلور می‌خوانیم:

با وجود هوش و تفکر شگفت‌انگیز انسان، به نظر می‌رسد که کره زمین سیاره اصلی ما نباشد؛ چرا که شرایط حاکم بر زمین در زمانی کوتاه بر ما تاثیر می‌گذارند! به عنوان مثال، می‌توان به آسیب‌های نور خورشید، ابتلا به بیماری‌های مزمن و عدم علاقه ذابی انسان به بسیاری از مواد غذایی طبیعی اشاره کرد.

به گفته دکتر الیس، یکی از مشکلات عجیب در مورد نژاد انسان‌ ، دردهای آزاردهنده در قسمت کمر است. به نظر می‌رسد که منشا اصلی نژاد امروزی بشر، سیاره‌ای با گرانش کمتر بوده و ناسازگاری ما با کره زمین، چنین مشکلی را پدیدار می‌سازد. نکته عجیب‌تر اینکه نوزادان انسان به علت دارا بودن سرهایی بزرگ، تولدی دشوارتر را نسبت به سایر حیوانات دارند. همین علت، موجب مرگ و میر بسیاری از مادران و نوزادان در هنگام زایمان می‌شود.

آیا نژاد انسان امروزی، دارای منشا فرازمینی از منظومه آلفا قنطروس است؟

بنابراین، اگر ما انسان‌ها زمینی نیستیم، سیاره اصلی‌مان کجاست؟ به عقیده دکتر الیس، به احتمال فراوان، نژاد انسان حاصل ترکیب نئادرتال‌ ها با گونه‌های دیگر است. در این فرضیه می‌خوانیم که موجودات ساکن منظومه ستاره‌ای آلفا قنطروس، منشا انسان‌های امروزی بوده و در گذشته‌ای دور، آغازی بر انسان مدرن شده‌اند. میلیون‌ها نفر از انسان‌های ساکن زمین، به طور قطع بر یقین می‌گویند که به زمین تعلق نداشته و منشا آنان فرازمینی است!

نژاد انسان

دکتر الیس در این باره می‌گوید:

تصور من بر این است که گونه‌ امروزی بشر، در خارج از کره زمین تکامل یافته و علت عدم سازگاری‌‌های متعدد او با محیط را در همین زمینه می‌توان جستجو کرد. این احتمال وجود دارد که ما به عنوان یک گونه بسیار پیشرفته از موجودات، به زمین فرستاده شده‌ایم. شاید ما انسان‌ها، ذاتا موجودات خشمگین و خطرناکی هستیم و با قرار گرفتن در سیاره زمین، می‌بایست یاد بگیریم که چگونه رفتارهای خود را به درستی تکامل بخشیم. به عقیده من، انسان‌ها بر اساس تکامل مرسوم و شناخته شده به انسان امروزی تبدیل نشده‌اند؛ در واقع ما انسان‌ها بین 60 هزار تا 200 هزار سال پیش، توسط گونه‌ای دیگر از موجودات فضایی، به زمین فرستاده شده‌ایم.

علاوه بر این، با استناد بر مطالعات رابرت سپهر (Robert Sepehr)، بررسی‌های صورت گرفته بر توالی DNA انسان، نشان می‌دهد که نژاد انسان امروزی، از نژاد آفریقایی‌های باستانی نبوده و به جای آن، یک گونه دورگه است!

در رابطه با همین موضوع، سوالات بسیاری پیرامون مسئله گروه خونی Rh منفی وجود دارد. اگر همه‌ انسان‌های امروزی، دارای گروه خونی سازگار با نیاکان آفریقایی خود داشته باشند، می‌توان او را موجودی با تکامل مرسوم معرفی کرد، اما در مورد انسان‌ها چنین چیزی صدق نمی‌کند! همین موضوع، خیل عظیمی از سوالات را در زمینه‌های مختلف علمی پدید آورده است که پاسخ به آنان امری بسیار سخت و تا حدی غیرممکن به نظر می‌رسد. گروه خونی Rh منفی از کجا آمده است؟ علت عدم نگهداری مادر با گروه خونی Rh منفی از جنین با گروه خونی Rh مثبت چیست؟ مطالعه این فرضیه‌ها، ما را به سمتی سوق می‌دهد که در نژاد تکامل یافته خود شک کرده و انسان را موجودی دورگه و ترکیب شده با بیگانگان بشناسیم.

رابرت سپهر، در کتابی تحت عنوان «گونه فراموش شده: تاریخ از یاد رفته ما» (Species with Amnesia: Our Forgotten History)، اطلاعات مرموزانه‌ای را از گروه خونی Rh منفی ارائه می‌کند. در این کتاب می‌خوانیم که نژاد انسان امروزی، احتمالا حاصل تولید مثل گونه‌ای فوق پیشرفته از تمدن‌های باستانی، با اولین نسل‌های انسان زمینی است. گفته می‌شود که این نژاد پیشرفته از تمدن بشری، بر اثر یک فاجعه بزرگ جهانی نابود شده و انسان‌های مدرن امروزی، بازمانده‌های آن هستند.

نژاد انسان

رابرت سپهر استدلال می‌کند که هر نسل با نابودی نسل قبلی، به حیات خود ادامه داده و بخش کوچکی از علوم و ابزارهای آن را مورد استفاده قرار داده است. انسان مدرن تصور می‌کند که دستاوردهای امروزی، حاصل تفکر و اختراعات هم‌نوعان خویش است؛ این در حالی‌ست که بسیاری از دستاوردهای امروزی ما، در تمدن‌های گذشته نیز وجود داشته و توسط مردمان آن مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

مردمان ناحیه Basque (قسمتی مشترک از مرز اسپانیا و فرانسه)، دارای بیشترین درصد از انسان‌هایی با گروه خونی Rh منفی هستند. حدود 30 درصد از آن‌ها دارای ژن (rr) از Rh منفی و 60 درصد دیگر دارای یک ژن (r) از گروه خونی Rh منفی هستند. در قسمت دیگری از کتاب رابرت سپهر می‌خوانیم:

بر اساس گزارش اتحادیه بین‌المللی حفاظت از طبیعت (IUCN)، تعداد پستانداران شناخته شده بر روی کره زمین، به 612 گونه مختلف بازمی‌گردد که هیچ‌یک از آنان به جز انسان، دارای گروه خونی Rh منفی نبوده‌اند!

نظر شما در این مورد چیست ؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

41 دیدگاه

  1. سلام مطالب و بحث ها بسیار جالب و دلنشین بود و به عقیده من هم علم به قرآن هرچه بیشتر و بیشتر شود در یافتن نایافته ها حتما و حتما رهگشا خواهد بود نهج البلاغه علی ع کامل ترین کتاب بعد از قرآن هست و حضرت علی ع اولین فردی بوده که قرآن رو نوشته ..تامل در این دوکتاب به ما این پیام را می دهد که علم با دین سریعتر از نایافته ها دست خواهد یافت

  2. باتشکر از سایت خوبتون. اینجا پاسخ خیلی از سوالامو گرفتم. بنظرم گجت نیوز بهترین سایته

  3. سلام
    ببینین دوستان ب نظر من وقتی خداوند تو کتابش برای مردم از علم حرف زده ولی میگه انسان از چی بوجود واومده و… یعنی بحث علمی پس باید با نظریه ها و اعتقادات و بحث های علمیه دیگه قاطیش کرد ک ب جواب برسی حالا از این بگذریم نظر دیگه اینه ک خدا داره رمزی حرف میزنه مثه خیلی دیگه از کتیبه هایی ک پیدا شده و حتی بعضیاشون هنوز رمز گشایی نشده مثلا وقتی خدا از بهشت حرف میزنه شاید منظورش ی سیاره دور افتاده از زمین و وقتی از وسعتش حرف میزنی و بزرگیش قطعا همتون میدونین ک بزرگی بعضی سیاره ها ب چندین برابر خورشید هم میرسه یا مثلا وقتی از قیامت و نابودی زمین حرف میزنه خب منظورش عمر زمین هست و4.8میلیاد سال هست و3.5میلیاد ازش گذشته میدونین ک اگه زمین نابود بشه چی میشه همون جوری ک تو قران میشه کوه ها ب حرکت در میاد اتشفشانا فوران میکنن اسمون تیره میشه و همه موجودات میمیرن … اگه عمر زمین تموم بشه این اتفاقات نمیفته؟؟ این ک انسان طبق گفته ی خداوند ب زمین تعلق نداره داره برای دانشمندایی ک مسلمون نیستن هم داره روشن میشه من ادم مذهبی نیستم ب هیچوجه ولی برام خیلی جالبه ک بدونم از کجا اومدم و چرا اومدم و دلیل این همه پیشرفته بودنم چیه و در کلام اخر میخوام بگم ک اگه روزی برسه ک اون تیکه های علمی قران رمز گشایی بشه همه چیز روشن خواهد شد
    با تشکر

  4. نظریه تکامل را رو به دقت بررسی کنید نه کلی! ساختار و ویژگی بدنمون رو با سایر حیوانات بررسی کنید درخت تبارزایشی زیست شناسی که بسیار ساده است رو نگاه کنید اگه واقعا به دنبال جوابید زیست شناسی رو بخونید اونوقت ببینید واقعا ما از همین همین همین زمین هستیم نسل ما از میکروسفر ها باکتری ها و یوکاریوت ها … هست اون آرهاچ منفی هم میتونه جهش باشه همونطور که همه موجودات به واسطه جهش های تصادفی رخ دادن و اونایی که با طبیعت سازگار بودن حفظ شدن و … من همه نظرات احترام میزارم چون سقف درک هر کسی است / زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود صحنه پیوسته بجاست/

  5. سلام اسم من طاها است.فکر نکنم مثل شمااینکه چه طوری اومدم برام مهم باشه یا چه طوری قبل از من اومدن برام اهمیتی داشته باشه چون یه روزی جوابشو می گیرم که چه جوری بوده. من فقط از این همه فرصتی که دارم طوری استفاده می کنم که دچار تردید و شک نشم ما خودمون را با چیزی که اطلاع نداریم پر می کنیم بهتره بگم چیزی که ما سعی می کنیم پیدا کنم در ماگنجایش پیدا نمی کنه پس سعی کنیم چیزی که کاملا فراتر از ما است رو پاک کنیم چون یکی دیگه هست که بهتر جواب آن رو می دونه

  6. سایت خیلی خوب و مفیدی دارین.ولی اگه از نظر ادیان مختلف هم به این موضوع میپرداختین جالب تر میشد.

  7. سایت جالبی بود من خیلی اطلعات گرفتم. مرسی

  8. سلام.من به اونایی بگم که میگن چرا فرازمینی ها بر نگشتن…داداش اول از حرفت مطمین شو بعد…برید تحقیق کنید میفهمید من چی میگم

  9. #ساده_و_روان
    فقط در مورد ارتباط بحث های دینی با حقایق علم عرض میکنم . خیلی از مطالبی که در کتب دینی علی الخصوص قرآن ذکر شده به بیان ساده و برای درک بشریته. شما میگید فلان مطلب در کتابی دینی مثل قرآن نشان دهنده فلان موضوعه و به صراحت اشاره نمیکنه،پس راجب حقایق ابتدایی و وجودی انسان هم باید همین مطلبو ذکر کنید.موضوع آدم و حوا یک مثال برای تعقل نامربوط با کره زمینه … خیلی ساده بگم که کلمه از “بهشت” اومدن انسان یعنی انسان ریشه در جایی دیگه داره و بهشت یجور اصطلاحه … خیلی ساده سعی کرده این موضوع مهمو بگه که “” آدمی متعلق به زمین نیست “” در حال تکامل ذره به ذره با زمین هست … اما هنووووز نتونسته مثل زمینیان(ساکنان دیگر زمین مثل حیوانات) سازگار بشه… چون تعلق به زمین نداره.
    پس دوستان مذهبی و غیر مذهبی هر دو درست میگید .چون نظرات هر دوتون یجوره فقط نتونستین به هم ربط بدید.همین.

  10. با سلام به همه دوستان من هم به این نظریه به دید یک حقیقت پنهان نگاه میکنم برید کتابای اریک وان دانیکن رو بخونید میخام چند تا جمله کوتاه بگم و تا ته قضیه برید موجودات هوشمند فرازمینی ۲۰۰۰۰۰ سال پیش اومدن کره زمین و با دستکاری ژنتیکی میمونها رو به انسان تبدیل کردن و هر از چند گاهی با تغییر ژنتیکی با ربایش انسانها اونها رو پیشرفته تر از قبل میکنن همین پیامبرایی که نام میبرین با اونها در ارتباط بودن و راه و روش درست زندگی کردن رو به انسانها یاد دادن فقط تنها سوال من اینه که چرا اینکارو کردن و میکنن تا کجا میخان مارو پیش ببرن

  11. با سلام
    با تحقیقات به دست امده بنده از مثلث برمودا به این نتیجه رسیدیم که این منطقه حاوی نیروی مغناطیسی و جازبه زیاد که هواپیما ها و کشتی های مارا ب خود راند و با تصویر وفیلمهای به دست امده از ان جزیره که حاوی دستگاهای فوق پیشرفته بود و احتمال وجود فضاییان در ان حفره است وبا فیلم هایی که به دست اوردیم که حاوی دستگاه هایی بود شبیه فضا پیما و…که مال این کره نبوده واحتمال اوردن از یک کره دیگر را دارد و ب این نتیجه میرسیم که انسان در این کره بیگانه بوده و ب اینجا تعلق ندارد

  12. با سلام و احترام
    به عقیده بنده هم تئوری فرگشت انسان ایرادات بسیار فراوانی داره و در ضمن مقاله بالا هم کامل نیست، بنده کامل ترش رو مطالعه کردم.بحق نویسنده ایرادات جالبی رو مطرح می کنه که واقعا خالی از لطف نیست فکر کردن دربارش.یکی از سوالاتی که مطرح میشه و بسیار جذاب اینکه چطور میشه انسان درکنار باقی گونه ها میلیون ها سال بر روی زمین بوده باشه اما برای گرم کردن خودش نیاز به پوست سایر گونه ها داشته باشه.یا اینکه پوست انسان تحمل نور خورشید رو نداره در حالیکه بقیه گونه ها دارن.واقعا جای سوال داره که چطور میشه این همه تفاوت ضریب هوشی بین گونه ها یک سیاره وجود داشته باشه در حالیکه همه حاصل تکامل آمینو اسید های شکل گرفته اولیه هستن.یا اینکه چطور میشه انسان ها تنها گونه ای هستن که خام خاری انجام نمیدن و ترجیح میدن سرخ کرده یا آبپز باشه درحالیکه باقی گونه ها از همین علف و گوشت خام برای تغذیه استفاده می کنند با اینکه ما ادعا می کنیم خواستگاه همه گونه ها زمین هست و دست آخر اینکه جدا بعید بنظر میرسه که خواستگاه اصلی ما زمین بوده باشه و ما میلیون ها سال بر روزی زمین بوده باشیم و فقط این ده هزار سال آخر یک مرتبه پیشرف های شگرف کرده باشیم.اینها یکسری سوال منطقی هست که فرگشت و نظریات داروینی اصلا نمی تونه به اون پاسخ مناسب رو بده.اما به حق قرآن کریم شگفتی های زیادی داره و همین که خود قران زمین رو مثب تبعید گاه انسان میدونه خودش جواب خیلی سوال ها رو میده.ابتدا با نظریه فرگشت قرآن رو زیر سوال بردن اما به پیشرفت علم دوباره در فرگشت انسان به بن بست اساسی خوردن.اما اون چیزی که مشخص هست اینکه علمی که پشت ادیان هست درسته که شفاف و کامل مطلق نیست اما خیالی و توهمی هم نیست. به اعتقاد بنده علومی که پشت همین قرآن هست یک نقطه از میلیارد ها نقطه تشکیل دهنده تصویر علوم واقعی هستن و به هیچ عنوان غیر واقعی نیست.اما اینکه چرا قران تمام اون نقاط رو شامل نمیشه بخاطر اینکه به عقل بشر اون روز باید نوشته میشده و در عین حال نباید هم قدیمی بشه پس بنابراین شما مجبورین قطعه از پازل رو بر روی کاغذ بیارید.

    • شما دارید علمو با دین پاسخ میدید که این کاملا اشتباه دین و علم دو مقوله کاملا جدا از هم هستند.اینکه شما ادم مذهبی هستید دلیل نمیشه زیر پست علمی سخن مذهبی بیارید.علم دونه دونه ثابت میکنه اما دین اقلا از نظر من ثابت کننده چیزی نیست فقط یسری نوشتست که علمای دینی هر نوشتشو بست میدن به حقایق علمی ومیگن اینو دین 1400پیش گفته.

  13. با سلام
    قطعا، بدون تردید حیات در کرات دیگر وجود دارد. هنوز دانش علوم تجربی بشر به حدی نرسیده که بتواند آن را کشف کند . قطعا در آینده با توجه به پیشرفتهای علمی این موضوع قابل اثبات خواهد بود.

  14. دوستا،من صددرصد معتقدم نژادی از فضانوردان باستانی انسان وحشی رو تغییر ژنتیکی دادن اونم بارها و بارها و همون اول موفق نشدن،ولی بالاخره شدن.کتیبه های سومری رو بخونین براتون روشن میشه.درضمن میمونها و انسانهای وحشی بطور موازی از ملیونها سال پیش برروی زمین زندگی کزدن و یکی نبودن.ولی از حدود دویست هزارسال قبل به اینور انسانهای وحشی یه دفعه تونستن کشاورزی کنن،دامداری کنن،ابزارسازی کنن،ریسندگی کنن،خانه سازی کنن،قایق بسازن و خیلی کارهای دیگه که طی ملیونها سال نتونسته بودن انجام بدن.و این برهه از زمان برای دانشمندان زمین شناسی و زیست شناسی یه جور شوکه.چون اولین انسانها مربوط میشن به ۸ملیون سال پیش،ولی تواین ۷ملیون و هشتصدهزارسال،تا قبل از آدم متمدن،حتی از غارنشینی هم نتونسته بودن یه مرحله جلوتر برن و بغیر از سنگ و ابزار سنگی برای شکار هیچ پیشرفت ذهنی تکرده بودن.کتیبه های سومری مربوط میشن به ۶هزارسال قبل، یعنی نه دینی بوده نه چیزی.ببینین چیا نوشتن،اونپقت خیلی چیزا براتون روشن میشه.

  15. سلام دوستان مطالب جالبوخوبه همینطوری پرانرژی ادامه بدین.دوست عزیزکه گفتی علموبادین قاطی نکنین حرفت اشتباهه صددرصدو اینوبادلیل میگم.برعکس بایدقاطی کردمن نمازنمیخونم زیادمذهبی نیستم ولی سرسوزن به حرف خداوامام وپیامبران شک ندارم چرا چون داداشم المانه داره درس میخونه برا دکترا عمویه مادرم استاد دانشگاه هست تو امریکا سنشم زیاده چن سالیه عیدمیاد ایران خلاصشوبگم بخداوندیه خدا قسم جفتشون تعریف میکنن رو حدیث ها وروقران کلمه ب کلمه تحقیق میکنن خیلی سوالایه بی جوابشونو ازقران پیدامیکنن نمیدونم ایناروچقدرمیدونین داستانم ازجایی شروع شدکه کلی دانشمندچن سال پیش نشستن حدیثارو قران و زیرو رو کردن که اشتباه ازش دربیارن ک دین اسلامو رد کنن به چیزه شگفت انگیزی برخوردن فهمیدن حدیث پیامبرحضرت علی کلأ امامان هر چیزی که حروم شده قطعأ به بدن اسیب میزنه هرچی گفتن ثواب داره صددرصدخوبه برا بدن مثل سرپا ادرارکردن که گفتن نجاست میپاشه به ادم ولی دراصل مثانه خالی نمیشه ورسوب میکنه یا نزدیکی از پشت حرومه چون داغون میکنه روده رو وهزاران چیز دیگه ک فهمیدن و خیلیاشم مونده بفهمن فایده اینکار ثواب چیه ک بعد اون اومدن برسی کردن دیدن همه حرفا یک هزارم درصد مو نمیزنه ببینید دوستان من خودم تحقیق کردم دیدم واقعأ حرفاشون درسته پس شک ندارم ک خدا گفته تو دل زمین تمدن هست زندگی میکنن پس واقعأ هست دلیلشم کلی شهرو دالان ک کشف میشه اماماگفتن تو دل ستاره ها موجود زندگی میکنه پس هستن توقران اومده انسان رو تو7روز افرید میدونید خدا قبل ما6نسل انسان افرید و هرنسل بهترازقبلی بود وما هفتمین وکاملترین نسل واخرین نسل بشریم بخدا ک حرفش درسته قران شاید اون6نسل قبل همون میمونا باشن که دی ان ای شون شبیح انسانه.اتفاقأ باید دین روبا علم قاطی کرد همون کاری ک غرب الان میکنه چون واقعأ حرف حساب زده شده توش بابا کسی ک میگی ما تکامل پیداکردیم یا فضایی هاماروساختن و این کائنات بی صاحبه امریکایی هم خدارو قبول کردن مطمعن شدن هست رو دلار امریکا بخونین ببینید چی درباره خدا نوشته.دوست عزیزی ک میگی ما خنگیم بگم این ادم خنگ چیکارمیکنه یه روز به حضرت محمد میگن اسمون چقدر بزرگه میگه اسمون7طبقه هست ک ما طبقه7هستیم کل زمین نسبت به طبقه اول یه سکه درمقابل زمینه یعنی ی سکه چن میلیاردبرابر کوچیکتر از کل کره زمینه ما انقدیم تو این ستاره ها اسمون اول با این عظمت اندازه ی سکه تواسمون دومه اسمون اول ودوم اندازه ی سکه تواسمون سومه اسمون اول دوم سوم ی سکه تواسمون4وتا اسمون7که عرش خدا انجاست ومیگه اندازه مال ماست ن خدا فقط این مثالی بود ک بفهمین چقد بی انتهاست و گفت زمانی میرسه انسان انقدر پیشرفت میکنه ک کل این مسافتو میره جوری که فاصله خدا و انسان اندازه ی پرده نازک میشه ببین ادم خنگی که میگی تاکجا پیشرفت میکنه و باز فک کنم این اسمون 2و3وتا اخر همون جهان هایه مواضی ک دانشمندامیگن هستن من با وجودم مطمعنم تمام حرفا راسته چون خودم شخصی هم تحقیق کردم حرفاشون بخدا دقیقه پس از این ب بعد هرچی خدا وامامان گفتن هست یا نیس قبول کنید

  16. اکثره مخطرعین و افراد خلاق معروف تاریخ اختلالات روحی و عصبی داشتند. و همین باعث کشف چیزی یا خلق اثری شده…ربطی به گروه خونی و… ندارد. انشتین اوتیسم داشته نیوتن و مولانا دوقطبی (افسردگی شیدایی) داشته در صورتی که مردم اکثرا این افراد را طرد میکنند ولی بعد از مرگ انها را ستایش میکنند و به ماوراء الطبیعه ربطشان میدهند. متاسفانه

  17. همه ی ما انسان ها نوادگان حضرت آدم وحوا هستیم وزادگاه اولیه حضرت آدم وحوا بهشت بوده ،جایگاه دوم نیز زمین

    • از کجا میدونی کل دینو تو دوران مدرسه ربختندتو مختون بدون هیچ فکری قبول کردید.اسلامی که میگید خیلی رو ارتباط دختر،پسر حساسه چرا خدای اسلام گذاشت خواهر برادر باهم امیزش کنن.خدای اسلام قدرت ایجاد چهارتا ادمو حوا رو نداشت.خیلی مسخرست خیلیا میگن خدا اونارو از خواهر برادری در آورد اخه چجوری.؟اونا از یه رحم اومدن.دین مسخرست.

  18. خداوند انسان های اولیه یهنی آدم و هوا را در روی زمین از خاک آفرید و آنجایی که آنها بودند بهشت نبود بلکه جایی از زمین که به بهشت شباهت داشته بود در تفسیر قرآن این آمده است.
    و ما کاملا زمینی هستیم

  19. خب اینکه معلومه ما زمینی نیستیم.
    خدا در قرآن فرموده که آدم و هوا را از بهشت به زمین فرستاد.
    ممکنه این گونه های آفریقایی انسان های زمینی باشند

  20. شاید درسته شاید اشتباه ماهیچی نمیدونیم ولی یکم فکرکنید اگر به اولین کاری که درزندگی کردین فکر کنید؟ درسته غریزه ماکه اول انسان نبودیم واینو همه میدونن مگه نه!!

  21. به نظرم دکتر الیس بنده خدا کمر درد شدید داشته بخاطر همین اینارو گفته بعدشم خوبه آلفا قنطروس کشف شد ، ما به این خنگی و سطح پایین تکنولوژی کجا فضایی هستیم ، انسان حیوان ناطق بیشتر ، معدود انشانهایی مثل نیوتون و انیشتن و تسلا باهوش بودن شاید اونا فضایی بوده باشن وگرنه بقیه همه خنگیم ، فضایی اگه هستیم خب بقیه کجان چطوری اومدیم ، ما مطلق به همینجا هستیم ، فضایی ها هم وجود دارند تو منظومه خودشونن

    احتمالا جدهای مارو تبعید کردن خیلی وحشی بودن ما نسل اونا هستیم خخخ ولی این رو شدیدا قبول دارم که انسان خیلی خیلی ضعیف و آسیب پدیر هست و طبیعی نیست

  22. من خیلی مذهبی نیستم، اما خوندن این مطلب، فقط یه چیز رو مدام توی ذهنم آورد، و اون هم آورده شدن آدم و حوا از یه جای دیگه به زمین.
    فکر هم نمیکنم در این حد، کنار هم آوردن علم و مذهب مشکلی داشته باشه. اتفاقا میتونه خیلی جالب و البته روشنگرانه باشه.

    • یعنی باورت شده ادم و حوا بودن از اول یاد قضیه اول تخمرغ بوده یا مرغ میوفتم

    • ببین داداش من اولا که ما اصلا درک درستی از بهشت و یا کلا از دنیا پس از مرگ تا حالا بدست نیوردیم برا همین نمیتونیم همچین چیزارو بهم ربط بدیم دوما ادم حوا اولین گونه از بشر نبودند که بر روی زمین فرستاده شده اند این تو قران هم اومده البته به طور غیر مستقیم بهش اشاره شده.

      • در قران داریم که زمان خلق انسان فرشتگان به خدا میگن که چرا موجودی که سرکش و خون ریز را خلق می کنی و تفسیرش اینه که قبل از گونه ما گونه های دیگه ای بودند که خون ریز بودند ضمنا حدیثی داریم از امام جعفر صادق که در مورد انسانهای دیگر در آسمانها ازش سوال شد که آیا به جز ما انسانهای دیگری وجود دارند که گفتند الف الف یعنی هزاران هزار چون عرب عدد میلیون نداشت پس احتمال زیاد این گونه بشر یعنی ما بعد از سایر گونه ها و انسانواره ها به زمین فرستاده شدیم و عامل نابودی گونه های هم عصر خودمان هم ما بودیم چون هوش مان بیشتر بود و ضمنا فرضیه تکامل و داروینیسم بعد از کشف ساختار درون سلولی و ساختار دی ان ای و اینکه برای ساخته شدن یک سلول علاوه بر ماده نیاز به اطلاعات رمز نگاری شده ژن ها داریم عملا فرضیه داروین مضحک میشه و اینو دانشمندان غربی خوب فهمیدند و نمی خوان علنا مطرح کنند چون اگر بگن انسان از اول به این شکل بوده ناخودآگاه صحت ادیان اثبات میشه چون تنها نظریه باقیمانده نظریه دینی میشه لذا از دهه هفتاد میلادی آرام آرام چراغ دارن مطرح می کنند که ممکن است انسانها توسط فرازمینی ها به زمین آورده شده اند و توسط آنها تغییر ژنتیک داده شده و تحت مطالعه اند و با این نظریه تکامل را که دیگه داره خیلی بی اعتبار میشه رد کنند و بعد از رد کردن نظریه جایگزین داشته باشند و سمت دین نرند ضمنا مطرح می کنند که همه پیامبران و امامان و غیبت خضر و ادریس و الیاس و عیسی و امام زمان درسته و در واقع شاید پیامبران رابط های فرازمینی ها بودند که با تغییرات ژنتیک توسط آنها با هوش تر شدند و این افرادی که غیبت کرده اند هم میگن شاید فرا زمینی ها برده اند تا بعد از تغییرات دوباره بفرستند به سمت زمین و در واقع ما پروژه تحقیقاتی اونا هستیم سخنرانی یوفوها و راییلیسم رائفی پور را گوش کنید حتما ایشون کامل تر با کلیپ و نظریات دانشمندان غربی اینا را مطرح می کنه
        ضمنا دوستانی که میگید دین و علم را قاطی نکنید چطور میشه که علم بر اساس یک نظریه اثبات نشده استوار میشه و همه قبول می کنند ولی دین که خیلی از گفته هاش در علوم مختلف اثبات شده خرافات حساب میشه علم و دین را در کنار هم باید به کار برد و مدام باید تحقیق کرد قران در اکثر آیه ها با کلماتی نظیر یتفکرون یتذکرون یتفقهون یتعلمون و ….. انسان را به تفکر و تعلم فرا می خونه اما متاسفانه در طول تاریخ علمای دینی فقط فقه فردی از قبیل حرام و حلال و ازدواج و زکات و نماز و … را گفته اند ولی به جنبه های اجتماعی و علمی و توصیه قران به علم أموزی و تفکر بی اهمیت بوده اند

  23. مطلب خیلی جالب بود ولی قانع کننده نبود
    ما نمیتونیم بر اساس فرضیه و تصور چندتا دانشمند باور کنیم
    درسته که اونا دانشمند هستند ولی یادمون باشه همه ما قوه تخیل داریم و همه دانشمندایی هم که در بالا به اونا اشاره شد می گفتند: به نظر من یا به تصور من
    و فقط نمیشه گفت تصور و فیلم های علمی تخیلی می تونه ما رو قانع کنه که …
    اگه فضایی ها اومدن چرا دیگه ازشون خبری نیست
    چرا دیگه نمیان و ی نسل جدید راه بندازند
    اصلا شاید نیاکان ما به فضا رفته باشند و با اونا آمیزش کرده باشند
    هان؟

    • ممکنه سیاره ای که اونا روش زندگی میکردند در خطر نابودی قرار داشت (مثل سیاره زمین که چندین سال دیگه قطعا به دلیل کمبود اب و گرم شدن زمین و بعد از آن یخبندان در خطر نابودی و انقراض گونه ها قرار می گیرد) به همین خاطر جهت ادامه زندگی به دنبال سیاره ای مشابه سیاره خود بودند که در این میان سیاره زمین را انتخاب کرده اند. البته گویا زمین کاملا باب میل آنها نبوده (مانند سیاره مریخ برای ما ویا حتی ماه ) و ناگزیر مجبور به تغییر و دستکاری ژن خود کرده اند.

  24. مطلب علمی جالبی هست.در واقع همان انسان باستانی هم که بیگانه باهاش امیزش کرده هم تغییر ژنتیکی یافته نوعی میمون باستانی بدست بیگانه ها بوده.ژنتیک هیچ زمان دروغ نمیگه.الان ژنوم انسان حدود ۹۸% مشابه نژاد نوعی میمون هست و تنها چند درصد که منشا تفاوت با حیوانات شده از نوع دیگری هست که ترتیب اون در هیچ موجود زنده در زمین یافت نشده و این نشان از دو رگه بودن انسان با بیگانگان هست

  25. بله بعید نیست ما همون فضایی ها باشیم وخدا در ما وجود داشته باشه:
    سالها دل طلب جام جم ازمامیکرد آنچه خود داشت زبیگانه تمنا میکرد!

  26. سلام نمیدونم سن و سال کسانی که نظر میدن یا مطلب مینویسند چقدر هست و

    چقدر تحقیق و مطالعه دارن فقط از دوستان خواهش میکنم اگه اعتقاد ندارید حداقل توهین آمیز حرف نزنید.

  27. آدم و حوا از بهشت یا از یک سیاره دیگر به زمین انتقال یافتهاند توسط چه کسی و به وسیله چه چیزی

  28. بله قطعا ما فرزندان به یادگار مانده از خدایانی هستیم که در حال حاضر در گوشه دیگری از کهکشان زندگی میکنند

  29. تنها چیزی که میتونم بگم اینه که علمو با دین قاطی نکنین هیچ وقت !

  30. حاضرم روی این قضیه پافشاری کنم که بشر و شاید بسیاری از جانداران از یک نقطه از کیهان به زمین اورده شده اند.

    • قطعا همینطوره بشر نمیتونه به خودی خود بوجود بیاد ولی باز این سوال پیش میاد که اجداد ما که در سیاره دیگه ای زندگی میکردن از کجا اومدن؟ چطور به وجود اومدن؟ چرا در جهان به این بزرگی انسان رو به کره زمین آوردن؟چرا الان خبری ازشون نیست؟ و…

      • معلومه خدا اونارو به وجود اورده در ضمن هیچکس مارو به،زمین نیاورده ادم توسط یه گیاه به وجود امده و در جایی مثل بهشت که خدا به وجود اورده بود زندگی میکرده

  31. بله درسته چون براساس روایات انسان از اسمان پنجم اورده شده است نه این که مانند سایر موجودات فرایند تکامل را طی کرده باشد.