شرکت سونی اسمارت فون Sony Xperia VL را معرفی کرد

شرکت سونی اسمارت فون جدید خود را معرفی نمود این اسمارت فون اندرویدی قرار است 2 نوامبر در کشور ژاپن وارد بازار شود . نام اسمارت فون جدید سونی Sony Xperia VL است که از سیستم عامل اندروید نسخه 4 بهره می برد در ادامه با گجت نیوز همراه باشید .

از مشخصات این اسمارت فون جدید می توان به صفحه نمایش 4.3 اینچی HD که توسط Mobile Bravia Engine 2 شرکت سونی طراحی شده ، دوربین عکاسی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 3.1 مگاپیکسلی جلو برای تماسهای تصویری ، حافظه داخلی 16 گیگابایتی به همراه اسلات حافظه microSD برای افزایش حافظه تا 64 گیگابایت ، پردازنده 1.5 گیگاهرتزی دو هسته ای Snapdragon S4 ، رم 1 گیگابایتی ، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4 ،NFC ، WiFi ، پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G ، باتری 1700 میلی آمپر ، مقومت بالا در برابر گرد و خاک و آب ، برنامه های کاربردی شرکت سونی ، سیستم عامل اندروید نسخه 4.0.4 ساندویچ بستنی و قابلیت ارتقا به نسخه 4.1 ژلی بین و نیز چهار پزینه رنگ بندی صورتی ، سفید ، سیاه وسفید ، و آبی را نام برد .

قیمت اعلام شده برای این اسمارت فون جدید سونی 380 دلار آمریکا می باشد که با توجه به امکانات این اسمارت فون قیمت نسبتا مناسبی است


منابع : 1  2  3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*