بسته های ایرانسل برای ماه رمضان

بسته های ایرانسل برای ماه رمضان ؛ ارائه بسته مکالمه و بسته اینترنت با هزینه مناسب

با آغاز ماه رمضان، اپراتور دوم ارتباطی کشور، پیشنهادهای جدید و ویژه‌ای را برای مشترکان خود ارائه داده است. بسته های ایرانسل برای ماه رمضان شامل بسته مکالمه و بسته اینترنت می‌شود.

نحوه فعال‌سازی بسته های ایرانسل برای ماه رمضان

ایرانسل در رمضان امسال به مشترکان خود در ازای پرداخت تنها 150 تومان، 30 دقیقه مکالمه روزانه هدیه می‌دهد. مشترکان اپراتور دوم ارتباطی کشور می‌توانند در طول ماه رمضان، هر روز با شماره‌گیری کد 1#*4444* این بسته را فعال کرده و با پرداخت هزینه 150 تومان، 30 دقیقه مکالمه ایرانسلی را دریافت کنند.

از دیگر بسته های ویژه ایرانسل به مناسبت ماه رمضان، بسته اینترنت 2 گیگابایتی است که با قیمت 5 هزار تومان به مشترکان ارائه شده و تمامی مشترکان دائمی و اعتباری این اپراتور می‌توانند در فاصله روزهای ششم تا دوازدهم خرداد 1396 با شماره‌گیری کد #5* این بسته اینترنت همراه پرسرعت را فعال کنند. لازم به ذکر است که صرف نظر از تاریخ فعال‌سازی، مهلت استفاده از این بسته تا روز 12 خردادماه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من بسته ویژ عید فطر را خریداری کردم اما وقتی به اینترنت میخواهم وارد شوم پیام اینکه اینتر نت شما آزاد حساب می شود دریافت می کنم لطفا راهنمایی کنید

  2. همه دزدن ازاپراتورتلفن تاشرکتهای طرف قرداداینترنت

  3. مگه رمضان فقط ۷روزه که ایرانسل فقط برای هفت روز اینترنت میده____بنده فعال کردم خود به خود هر دوگیگ تمام شد رفت ___بنده فکر می کردم یک ماه باشه_____
    فقط به خدا وگذارتون می‌کنم……
    بنده دیگه از اینترنت ایرانسل استفاده نمیکنم
    بنده یک دانشجویان ماهی فقط۱۰۰هزارتومن خرج اینترنتم میشه
    تفریح درست حسابی نداریم که باید سرمون رو با گوشی گرم کنیم…..
    ولی بنده ایرانسل رو‌انداختم‌دور‌___
    الان همراه اول دارم استفاده میکنم