دستیار خانگی اسنشال هوم

دستیار خانگی اسنشال هوم توسط شرکت تازه تاسیس اندی رابین معرفی شد

بعد از معرفی گوشی موبایل اسنشال فون، شرکت تازه تاسیس اندی رابین از دستیار خانگی اسنشال هوم (Essential Home) برای رقابت با دستیارهای هوشمند خانگی رونمایی کرد.

تا به امروز دستیارهای خانگی بسیاری در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند که از جمله آنها می‌توان به آمازون اکو و گوگل هوم اشاره کرد. اما اسنشال هوم یک تفاوت عمده با این گجت ها دارد و آن، بهره‌گیری از صفحه نمایش لمسی است. همانند دیگر دستیارهای خانگی، اسنشال هوم از دستورهای صوتی پشتیبانی کرده و فرمان‌های کاربران را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد. به واسطه اسپیکر آن نیز در صورت تمایل، می‌توان موسیقی دلخواه را از طریق این دستگاه پخش کرد. به علاوه، کاربران می‌توانند با تنظیم یادآورها، کارهای خود را به شکل بهتری مدیریت کنند.

در واقع دستیار خانگی اسنشال هوم به منظور کنترل وسایل هوشمند خانه طراحی شده و کاربران از طریق سیستم عامل اختصاصی آن با نام “Ambient”، قادر به کنترل صوتی دستگاه‌های مختلف خواهند بود.

اما شاید صفحه نمایش لمسی دایره‌ای گجت جدید شرکت اسنشال، وجه تمایز آن با محصولات مشابه باشد. در حالی که گجت های فعلی همچون آمازون اکو و گوگل هوم اسپیکرهایی هوشمند همراه با میکروفون هستند، این وسیله جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا آن را از طریق نمایشگر لمسی کنترل کرده و بازخورد سریع آن را دریافت کنند. اخیرا کمپانی آمازون نیز با معرفی دستگاه «اکو شو»، سیستمی مشابه را پیش روی کاربران قرار داده که احتمالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار خواهد گرفت.

هنوز زمان عرضه دستیار خانگی اسنشال هوم مشخص نشده است

متاسفانه اطلاعات چندانی از نحوه عملکرد سیستم عامل Ambient و توانایی‌های دستیار خانگی اسنشال هوم در کنترل وسایل هوشمند در دست نیست. به علاوه، در سایت رسمی این شرکت نیز قیمت یا زمان معرفی آن اعلام نشده است. با این حال سازندگان از وجود کیت توسعه‌ای مخصوص برای توسعه‌دهندگان خبر داده‌اند تا امکان یکپارچه‌سازی وسایل و اپلیکیشن های بیشتر با این گجت جدید فراهم شود. به هر صورت برای آشنایی بیشتر با این دستیار جدید، چاره‌ای جز انتظار نداریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*