پخش زنده مراسم WWDC 2017 اپل

تماشای زنده مراسم WWDC 2017 اپل بر روی ویندوز 10، آیفون، اندروید و غیره

تنها دقایقی دیگر کنفرانس WWDC 2017 اپل برگزار خواهد شد که در آن اهالی کوپرتینو از iOS 11 رونمایی میکنند. این مراسم را چگونه باید به صورت زنده مشاهده کرد؟ ما در این مقاله به شما خواهیم گفت.

انتظار می‌رود اهالی کوپرتینو در مراسم WWDC 2017 اپل از جدیدترین نسخه سیستم عامل محبوب iOS به همراه ورژن جدیدی از macOS و watchOS و گروهی از خدمات هیجان‌انگیز دیگر رونمایی کنند. در زیر، برخی اخبار مربوط به این رویداد را ببینید.

زمان برگزاری مراسم WWDC 2017 اپل :  امشب 15 خرداد ساعت 9:30 شب

خوشبختانه، امسال نیز شاهد پخش زنده مراسم WWDC 2017 اپل در برخی منابع خبری خواهیم بود. بنا به گفته مسوولین این کمپانی، علاوه بر دارندگان محصولات اپل، سایر کاربران نیز قادر خواهند بود تا در صورت نصب ویندوز 10 بر روی سیستم خود، با استفاده از مرورگر مایکروسافت اج به تماشای زنده این رویداد مهم بپردازند.

بنابراین، کاربران می‌توانند در محصولاتی نظیر آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ از طریق اپلیکیشن سافاری 7.0 به بالا، در کامپیوترهای Mac مجهز به OS X ورژن 10.8.5 یا جدیدتر با استفاده از نرم افزار سافاری 6.0.5 به بعد و یا از طریق سیستم‌های مجهز به ویندوز 10 و در مرورگر Microsoft Edge با باز کردن لینک زیر، رویداد WWDC 2017 اپل را به صورت زنده مشاهده کنند.

آموزش تماشای زنده مراسم WWDC 2017

از طریق Apple TV 4

اگر شما صاحب یک اپل تی وی 4 هستید، ابتدا باید اپلیکیشن Apple Events را از اپ استور tvOS دانلود کرده و سپس مشاهده کنید.

از طریق Apple TV 3 / TV 2

اگر صاحب یک اپل تی وی 3 و یا 2 هستید  همراه با نسخه 5.0.2 نرم افزار اپل تی وی یا بالاتر، می‌توانید به کانال Apple Events مراجعه کرده و مراسم را به صورت زنده بر روی تلویزیون خود مشاهده کنید.

از طریق مک

اگر می‌خواهید از طریق کامپیوتر مک خود این مراسم را مشاهده کنید، مرورگر Safari را اجرا کنید و به این آدرس مشاهده کنید.

آیپد، آیفون و آیپاد تاچ

اگر قصد دارید از گوشی آیفون، تبلت آیپد و یا آیپاد تاچ خود این مراسم را مشاهده کنید، کافیست طبق دستورالعمل مک، به این آدرس مراجعه کنید.

ویندوز 10

کاربران ویندوز نیز می‌توانند این مراسم را مشاهده کنند. البته تنها باید از طریق مرورگر Microsoft Edge و از طریق این آدرس نظاره گر مراسم WWDC 2017 اپل باشید.

اندروید

ابتدا باید اپلیکیشن VLC را از طریق این لینک دانلود کنید. سپس آن را اجرا کرده، به تب Media بروید و سپس گزینه Open Network Stram را انتخاب کنید. در نهایت آدرس زیر را در آن پیست کرده و گزینه Play را بزنید.

http://appleliveevents-i.akamaihd.net/hls/live/222436-b/17qopibbefvoiuhbsefvbsefvopihb06/master/4500/4500.m3u8?t=YWxpc2FtaXg=

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*