بی وای دی اس 6

بی وای دی اس 6 ؛ یک کراس اوور چینی جذاب در محدوده 100 میلیونی‌ها

بی وای دی اس 6 (BYD S6) یک کراس اوور چینی جذاب در محدوده قیمت 100 میلیون تومان است. در ادامه به مشخصات فنی ، امکانات و گالری تصاویر این خودرو می‌پردازیم.

طی سالیان اخیر، ازدیاد اتومبیل های کراس اوور چینی با محدوده قیمت 100 میلیونی باعث شده تا انتخاب بین آن‌ها سخت شود. اما جدا از تمامی خودروهای موجود در بازار ایران، کمپانی بی وای دی جزو معدود برندهاییست که اتومبیل هایش به جز قاره کهن در بازارهای کشورهای همسایه ایران، اروپا و حتی ایالات متحده نیز به فروش می‌رسد. همین بهانه خوبیست تا ما در این مقاله به بررسی اتومبیل کراس اوور بی وای دی اس 6 در این محدوده قیمت بپردازیم که از امکانات به مراتب بیشتری نسبت به سایر رقبایش در بازار ایران برخوردار است.

طراحی شگفت انگیز بی وای دی اس 6

بی وای دی اس 6

فضای داخل کابین بی وای دی S6 نسبت به سایر کراس اوورهای این رنج قیمت بیشتر است و از صندلی‌هایی راحت‌تر برخوردار است که می‌تواند راحتی سرنشینان خود را در مسافرت‌ها تامین کند. به طور دقیق‌تر، فضای بالای سر و پا در این خودرو بسیار مناسب است و صندوق بار آن نیز از گنجایش به مراتب بیشتری برخوردار است تا آن را به یک گزینه ایده آل برای خانواده‌هایی با افراد قد بلند تبدیل کند. در کنار فضای داخل کابین بیشتر، امنیت اس 6 نیز نسبت به دیگر محصولات هم رنج خود در سطح بالاتری قرار داشته و امتیازات بیشتری را نیز دریافت کرده است. 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای و اتصالات مناسب اجزای بدنه، امنیت سرنشینان در تصادفات احتمالی تامین خواهد کرد. این خودرو موفق شده در تست تصادف معتبر CNCAP، پنج ستاره ایمنی را دریافت کند.

امکانات بی وای دی اس 6

بی وای دی اس 6

از نظر تجهیزات رفاهی نیز کراس اوور جدید بی وای دی در بسیاری از جهات قدرتمندتر از رقبا عمل کرده است. یک صفحه پشت آمپر تی اف تی، دوربین زیر آینه سمت راست خودرو، صندلی برقی راننده، کروزکنترل، سانروف، سنسور نور، دی لایت، سیستم تهویه دوگانه، فرمان حساس به سرعت، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب و آینه تاشو برقی بخشی از امکانات رفاهی این خودرو را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این‌ها، شما قادر به تنظیم زاویه صندلی‌های پشتی و فاصله آن‌ها با صندلی‌های ردیف جلو هستید. این یک ویژگی بسیار جذاب و کاربردی است که در بین کراس اوورهای محدوده 100 میلیونی شما می‌توانید تنها در بی وای دی 6 اس بیابید. یک سیستم ناوبری فعال همراه با قابلیت پخش DVD نیز بر روی داشبورد وسط اتومبیل نقش بسته است که به زیبایی‌های بخش جلویی خودرو کمک می‌کند.

استفاده از فناوری میتسوبیشی

سیستم تعلیق مک فرسون در پشت و جلو خودرو باعث شده تا سواری بی وای دی اس 6 بسیار نرم باشد و پایداری قابل قبولی را در اختیار راننده قرار دهد. با توجه به مجهز بودن کراس اوور جدید BYD به فناوری میتسوبیشی، به صورت طبیعی کار خواهد کرد. این قضیه باعث شده تا استهلاک فنی اس 6 در جایگاه خوبی قرار گرفته و از موتورهای توربو به کار رفته در اتومبیل های رقیب از استهلاک کمتری برخوردار باشد. یک گیربکس از نوع شش دنده اتوماتیک DCT همراه با فناوری های روز دنیا با ارائه سرعت بسیار بالای تعویض، بدون ایجاد صدای مزاحم، قدرت را به چرخ‌های جلو انتقال خواهد داد.

لازم به ذکر است که بی وای دی اس 6 در چهار رنگ متنوع و دو تریم داخلی قابل سفارش است. تودوزی مشکی و مارون نیز آپشنی است که شرکت کارمانیا دست مشتری را در انتخاب یکی از آن‌ها باز گذاشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*