سرعت فروش گلکسی اس 8

سرعت فروش گلکسی اس 8 دو برابر از گلکسی اس 7 بیشتر است

سرعت فروش گلکسی اس 8 به میزانی باورنکردنی افزایش پیدا کرده است، به طوری که با ادامه یافتن همین روال رکوردی نجومی توسط Galaxy S8 ثبت خواهد شد. سرعت فروش گلکسی اس 8 دو برابر از گلکسی اس 7 بیشتر است.

سامسونگ شدیدا از میزان فروش گلکسی اس 8 خوشنود است، به همین دلیل آمار و ارقام مرتبط با میزان فروش پرچمدار جدید خود را اخیرا در اختیار رسانه‌های خبری قرار داده است. بر اساس گفته‌های یکی از مسئولین شرکت سامسونگ که در سایت The Investor Korea منتشر شده، سرعت فروش گلکسی اس 8 دو برابر بیشتر از گلکسی اس 7 در جریان است.

سرعت فروش گلکسی اس 8

بر اساس گفته‌های این مقام مسئول که نام وی منتشر نشده، فروش 10 میلیون دستگاه گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 در سراسر جهان به ترتیب 75 و 74 روز زمان برده است، اما با در نظر گرفتن سرعت فروش گلکسی S8 می‌توان انتظار داشت در نصف روزهای ذکر شده برای پرچمداران پیشین، 10 میلیون دستگاه از پرچمدار سال 2017 آن‌ها در سراسر جهان فروخته شود.

تداوم سرعت فروش گلکسی اس 8

البته هیچ دلیلی برای ثابت باقی ماندن این روند فروش وجود ندارد و نمی‌توان از هم‌اکنون برای رسیدن به رکورد فروش 10 میلیون دستگاه طی حدود 37 روز مطمئن یود، اما با توجه به استقبال بی‌نظیر کاربران سراسر جهان از این محصول، این پیش‌بینی دور از انتظار نیست. بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده و با در نظر گرفتن میزان فروش گلکسی اس 8 تاکنون، انتظار می‌رود تنها تا انتهای سال 2017 میلادی حدود 60 میلیون دستگاه از این گوشی موبایل به فروش بروند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعا سامسونگ با اس8 بقیه شرکت هارو شکست داد عالیه این اس 8
    پرچم سامسونگ بالاست

  2. بهترین و زیباترین و بی همتا ترین سوپر اسمارت فون دنیاس این دردانه ی سامسونگ