رندرهای گلکسی سی 10 سامسونگ

رندرهای گلکسی سی 10 سامسونگ فاش شدند ؛ نخستین گلکسی دارای دوربین دوگانه

رندرهای گلکسی سی 10 نشان می‌دهند نخستین گوشی موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه، جزو میان‌رده‌های بازار خواهد بود. طبق این اطلاعات دوربین گوشی موبایل Samsung Galaxy C10 دارای طراحی عمودی است.

اگرچه سامسونگ بیشتر تمرکز خود را بر روی محصولات بالارده و پرچمدار و مخصوصا گوشی های موبایل سری S قرار داده، اما با بازار محصولات میان‌رده نیز غریبه نیست و برای به دست آوردن بازار در کشورهای در حال توسعه، هر چند وقت یک بار محصولی ارزشمند در این دسته‌بندی نیز معرفی می‌کند. این محصولات معمولا دارای ویژگی منحصربه‌فردی نیستند، اما با مشاهده رندرهای گلکسی سی 10 می‌توان حدس زد محصولی کاملا متفاوت از سامسونگ در راه است.

بر اساس تصاویر سامسونگ گلکسی C10، این محصول نه تنها در بین دستگاه‌های میان‌رده، بلکه بین تمامی گوشی های موبایل سامسونگ، خاص و منحصربه‌فرد خواهد شد، چرا که قرار است به یک دوربین دوگانه مجهز شود.

رندرهای گلکسی سی 10

 
در رندرهای گلکسی سی 10 شاهد فلاش LED دوگانه و دکمه فیزیکی دستیار بیکسبی هستیم

تاکنون حدس‌های زیادی درباره نخستین گوشی موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه زده شده است. ابتدا تصور می‌شد محصول نهایی پروژه X سامسونگ که در آن بر روی ساخت یک گوشی موبایل تاشو کار می‌شود، نخستین محصول دارای دوربین دوگانه این شرکت خواهد بود. بعدها با احتمالی بسیار قوی‌تر، محصول بعدی سری Note یعنی گلکسی نوت 8 اولین دستگاه دارای این ویژگی قلمداد شد. رندرهای گلکسی سی 10 نشان می‌دهند پیش از این دو محصول، محصول دیگری با دوربین دوگانه در راه است.

این رندرهای گلکسی سی 10 توسط کاربر محبوب توییتر در صفحه Tech Leaks SupaStar و با نام کاربری OnLeaks@ ایجاد شده‌اند. اگر این رندرها واقعی باشند، باید آن‌ها را بر اساس فایل‌های CAD کارخانه‌ای دانست.

رندرهای گلکسی سی 10

با نگاهی نزدیک به این رندرها می‌توان وجود دکمه فیزیکی دستیار صوتی بیکسبی را بر روی سامسونگ Galaxy C10 مشاهده کرد. تا پیش از این، شایعات نیز به وجود این دکمه بر روی محصول میان‌رده جدید سامسونگ تاکید داشتند. یکی از قسمت‌های حذف شده در طرح‌های پیشین، فلاش LED دوگانه دوربین است که اکنون می‌توان آن را در جدیدترین رندر مشاهده کرد.

در این تصاویر و ویدیوی منتشر شده، می‌توان پورت جک صوتی 3.5 میلی‌متری و یو اس بی نسخه C را در دستگاه دید. این رندها نیز تنها بر اساس حدس و گمان‌ها و معدود اطلاعات به بیرون درز کرده از شرکت ایجاد شده و نمی‌توان بر اساس آن‌ها نتیجه‌گیری قطعی کرد.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*