خودرو مونتاژی جیلی GC6

زمان عرضه خودرو مونتاژی جیلی GC6 مشخص شد

به نقل از رسانه های داخلی، خودرو مونتاژی جیلی GC6 قرار است از خرداد ماه سال 96 با قیمتی بین 40 الی 50 میلیون تومان روانه وارد بازار ایران شود.

مدتیست شرکت خودروسازان بم به عنوان نماینده رسمی شرکت چینی جیلی در کشورمان مشغول تولید آزمایشی اتومبیل جیلی جی سی 6 هستند و در ماه گذشته نیز سه دستگاه را به تولید رسانده‌اند. حال خبرهای خوبی برای طرفداران این اتومبیل به گوش می‌رسد.

ظاهرا این اتومبیل رسما در خرداد ماه وارد بازار ایران خواهد شد و از تابستان 96 شاهد حضور این دستگاه‌ها در جاده‌های کلانشهرها خواهیم بود. اگر به خاطر داشته باشید، قرار بود سال گذشته این سدان خوش قیمت چینی وارد بازار شود.

مدیران ارشد شرکت خودروسازان بم سال گذشته در مصاحبه‌ای اعلام داشتند که این اتومبیل، در اصل نخستین محصول مونتاژ شده شرکت جیلی در ایران خواهد بود تا بتواند با قیمتی رقابتی در سبد محصولات هم قیمت خود قرار گیرد. حتی آن زمان قیمت جیلی CG6 نیز چیزی حدود 40 الی 50 میلیون تومان اعلام شده بود.

مشخصات فنی جیلی GC6

یک موتور 1.5 لیتری با توان تولید 104.5 اسب بخار و گشتاور 146 نیوتن‌متر در زیر کاپوت این اتومبیل جای گرفته است. همچنین قدرت تولید شده توسط یک گیربکس 4 دنده خودکار، به چرخ‌های جلوی اتومبیل منتقل خواهد شد. جدای این باید به امکانات مختلفی نظیر دی لایت، مانیتور لمسی مجهز به بلوتوث و سنسور پارک عقب در این سدان چینی تازه تولیدی اشاره کرد.

خودرو مونتاژی جیلی GC6

خوشبختانه جیلی چندی پیش دستی به سر و روی جی سی 6 کشید و نسخه فیس لیفت آن را با تغییراتی در طراحی بیرونی و داخل کابین آن روانه بازار چین کرد. به لطف این تغییرات جذاب، فروش نسبتا خوبی نیز نصیب چینی‌ها شد تا آن‌ها به فکر عرضه آن به بازار کشورمان بی‌افتند. در نسخه فیس لیفت، سیستم سرگرمی این خودرو به روزشده و امکانات تازه‌ای همچون کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، سانروف و دوربین عقب نیز به جیلی GC6 افزوده شده است. انتظار می‌رود شرکت خودروسازان بم در آینده‌ای نزدیک اطلاعاتی از قبیل قیمت دقیق و مدل‌های قابل ارائه از این سدان را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*