گوشی های موتو

نام موتورولا همچنان زنده است و بر روی گوشی های موتو می‌درخشد

لنوو قصد دارد همچنان از نام موتورولا و لوگو بال خفاش معروف آن به عنوان یکی از دارایی های خود بر روی گوشی های موتو استفاده کند. این تصمیمی است که مدیران غول چینی به آن اذعان داشته‌اند.

لنوو پس از آن که در سال 2014 موتورولا را از گوگل خریداری کرد، تصمیم گرفت تا به مرور زمان نام موتورولا را از گردانه رقابت خارج کرده و به جای آن از برند لنوو بر روی گوشی های خود استفاده کند. اما شما چگونه می‌توانید نام کمپانی که مخترع اصلی یک گوشی است را از آن حذف کنید؟ با استفاده از نام «موتو ساخت لنوو»، این کمپانی سعی کرد تا میراث موتورولا را به برند خود تزریق کرده که همین قضیه نیز به رشد آنها در شرق کمک کرد. با تمام این تفاسیر، همچنان لوگو نشانگر بال خفاش همچنان بر روی این گوشی ها وجود دارد که تداعی کننده محصولات موتورولا در جهان است.

گوشی های موتو

بیایید نگاهی به موتو زد فورس (Moto Z Force)، پرچمدار حال حاضر گوشی های موتو بی‌اندازیم. تنها جایی که نام موتو در آن نقش بسته، بالای اسکنر اثر انگشت قاب جلویی آن است و لوگوی بال خفاش نیز در قسمت پشتی گوشی چشم نوازی می‌کند. جالب اینجاست که حتی در تبلیغات تلویزیونی دو گوشی موتو زد و زد فورس نیز هیچ حرفی از موتورولا و یا لنوو نیامده و عبارت «آیا موتو در حال حاضر هوشمندترین گوشی را ساخته است؟» را به کار برده است تا لنوو نشان دهد، صاحب سنتی برند موتو بوده و از این محصولات در سبد کالاهای قابل فروش خود استفاده می‌کند.

گوشی های موتو

برند موتورولا، لوگو بال خفاش معروف آن و گوشی های موتو از دارایی‌های لنوو هستند

اما به نظر می‌رسد برخی تفکرات و برنامه‌ها در داخل شرکت لنوو تغییر پیدا کرده است. به نقل از صحبت‌هایی که از مدیر ارشد بازاریابی موتورولا، “Jan Huckfeldt” روز گذشته منتشر شده نه تنها برند موتورولا بار دیگر به روی صحنه بازگشته، بلکه قدرتمندانه‌تر از گذشته به کار خود ادامه خواهد داد. Huckfeldt عنوان کرده است که نام لنوو به تدریج در تمامی دنیا از روی این گوشی ها برداشته شده است. در واقع این یک حرکت هوشمندانه از سوی خود لنوو بوده است. اگر شما قصد خرید تعداد انبوهی گوشی هوشمند داشته باشید، نیازمند تمام دارایی‌هایی هستید که در اختیار شما است. نام موتورولا و لوگو بال خفاش دقیقا دارایی‌هایی است که می‌تواند برای پیشبرد اهداف غول چینی گوشی ساز و فروش محصولاتش مورد استفاده شود.

Huckfeldt می‌گوید:

ما میخواهیم هر کسی مستقیما یک گوشی موتورولا را تشخیص دهد.

در انتها، لازم است به مسیر حرکت کمپانی لنوو در سال 2017 که اخیرا افشا شده اشاره کنیم که بر اساس آن گوشی های موتو شامل 5 خانواده شامل Z، X، G، E و C با ظاهر و استایلی شبیه به هم عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*