سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر اساس نظرسنجی مردمی در زمستان سال 1395، رتبهبندی بهترین شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL کشور را معرفی کرد.
معاون نظارت و اعمال مقررات در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد:
ارزیابی و رتبهبندی شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت ADSL کشور بر اساس نظرسنجی از 35 هزار کاربر اینترنت پرسرعت در زمستان 1395 با هدف ایجاد رقابت سالم میان اپراتورها و ارتقای سطح کیفی این سرویس انجام شده است.
به گفته حسین فلاح جوشقانی، این رتبهبندی به تفکیک استان صورت گرفته و انتشار نتایج نظرسنجی تلفنی از مشترکان اپراتورها همزمان با روشهای الکترونیکی و پیامکی در سال جاری نیز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. بر اساس این نظرسنجی، اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایت مشترکان در پنج سطح دستهبندی میشوند. امتیازهای 90 تا 100 در سطح یک، 80 تا 90 در سطح دو، 70 تا 80 در سطح سه، 60 تا 70 در سطح چهار و امتیاز 60 در سطح پنج قرار میگیرند. در اینجا جدول بهترین اپراتورهای اینترنت پرسرعت ADSL را به تفکیک استان مشاهده میکنید.
اسیاتک بدترین سرویس دهند من15 روز ازش گرفتم 4سال های وب داشتم بدون قطعی سرویس شاید قیمت اش بالا باشد و سرویس دهی حرف ندارد اسیاتک بدرد اینترنت داخلی می خورد نه بین الملی این اسیاتک من تا انجای که فهمیدم رویش حساس هستند مثلا من وقتی های وب داشتم راحت توی حساب کاربری ویندز 10 ولی ویندز اسیاتک اجازه نمی دهد من بعد از 15 روز دارم برمی گردم های وب 120000 برای شش ماه داددام اسیا تک اسیاتک مفت گرون
22 اذز ساعت 8.5 قطع شد 23 ساعت 6.30 اسیا تک اینترنت نداشت برای این که به اپراتور برسی صددففه شماره تلفن وارد ستاربزن و مربع بزن بابرای تایید شماره 1 فشاره بده الان به اپراتور سئوال مطرح کنی تا یک صدای کامیپوتری می اید شما نفر 8 از صف انتطار هستید یعنی در ای لحضله از اعصابت به سیتم که نمی توانیم کاری داشته باشیم با توجه گرانی اش تنها راه برای کاربر اسیاتک فریاد زدن یاسر بزن به دیوار اسیاتک جهنم کاربر من اسیاتک به دشمن ام پیشنهد نمی کنم چه رسد به دوستم دوستان اگر میخواهید این بدبختی من 15روز کشیدم باور نکنید بفرماید تجربه اش ساده
تو گرفتن سرویس غیرحجمی از شرکتها ، بخصوص شاتل یه نکته خیلی مهم را توجه داشته باشین و گول طرحهای اغوا کننده اش را نخورین.چون تو تبلیغاتش میگه آستانه fup یا سقفش 100 گیگه.ولی در عمل یک چهارمش که بشه 25 گیگ شارژ میکنه .اگه مشترک متوجه نشه که میخوره و یه اب هم روش.ولی اگه کاربر متوجه بشه که میگه 100 گیگ ترافیک داخلی را مساوی با 25 گیگ بین الملل محاسبه میکنه .در حالی که طبق اعلام وزارت ارتباطات باید نسبت 2 به یک باشه نه 4 به 1
در تهران آریا رسانا تدبیر(شاتل) عملکردش از بقیه اپراتورها بهتره.
آقا جاوید، فکر کنم کارمند و یا عامل فروش این شرکت هستید. چون مشتریان این شرکت رو فقط با نام شاتل می شناسند و نه آریا رسانه تدبیر (شاتل)! در ضمن عزیزم، اعلام یک اپراتور برتر برای همه مناطق، غیرممکنه.
در کل تعریف ناشیانه ای بود.
ADSL مزخرفه کلا
خدایی کسایی که کرمانشاه، همدان و کردستان از شرکت «حسابگر» (تکنت) اینترنت گرفتن طی این چند ماهه تمیز متوجه شدن یه سر و گردن از سایر شرکتها بهتره!
یعنی شما در این استان ها برای سه تا منزلتان و یا سه تا شرکتتان سرویس خریدید؟!!!
یا اینکه سرویس اینترنت پرسرعت این شرکت رو میفروشید؟
آسیاتک عالی بود!